Trur du mange har sittet i papiret etter Februar hypen, og håpa på å komme seg ut no?
Ja, eller i hvert fall ta ut litt og blå tall på resten
Folk er frustrerte fordi Funcom ikke har hatt den sedvanlige pumpen til launch Caset er sterkere enn noen gang. Aksjen og selskapet følger ikke hverandre. Folk er frustrerte fordi en god del profiterer på de forutsigbare svingningene som nå oppstår mens de selv sitter i null og minus
hehe, ja det er vel slik.
Her må ein berre ta opp telefonen og overtale folk til å handle. Ref. Pennystocksi the big short.
Eg koordinerar telefonlister delar ut 30 navn til kvar insider.
Jeg har advart alle som spør meg om råd at de ikke må holde på som meg
Jeg har mange år uten trading bak meg, men har fulgt med på og studert kursen. Ville ikke anbefalt de fleste å trade heller
Jeg trader bare papirer jeg kjenner godt og har tro på caset, hvis jeg blir stuck med flere aksjer på 2.57 i Funcom fordi ingen vil kjøpe de på 2.70 neste uke er det ingen krise for meg.
Måtte bare skrible litt på det “andre” forumet
1,80 er tatt ut fra Gamerx sitt innlegg.
Jaha gamerx så du tror Jebsen konverterer gjelden om til 20 mill aksjer til la oss si 1,80.
han tjener da noen kroner på dette istedefor å la Funcom tilbakebetale gjelden på vanlig måte.
Det du sikkert med vilje ikke sier noe om er dette. Hva med de 81706359 mill andre aksjene Jebsen sitter med?
da går jo disse ned med 0,70 øre.
81706359* 0,70= 57194451 Mill i tap på eksisterende egne aksjer.
Tror du mannen er idiot?
Ingen med vettet i behold starter ett slik slakt av egne penger!
Har ikke Jebsen gjort det en gang allerede?
Joda men tror de ble tatt litt på senga av den reaksjonen markedet hadde da. Etter siste “lærepenge” ville du, viss du var Jebsen gjort det samme igjen?
Jeg tror gjelden blir konvertert, men jeg er SIKKER på att tidspunktet blir valgt med omhu for å ikke gruse kursen.
Jebsen har både råd og tid nok til å velge ett mye bedre tidspunkt enn nå.
Er ikke for ingenting at WB har blitt rik og berømt. Utrolig godt sagt, på en bildelig måte.
Nå angret jeg på at jeg ikke tok med et par poser beef jerky på tine fotballskole
Det er 200millioner flere alsjer i Funcom nå, enn f.eks rundt lmo rallyene, det tror eg er en veldig viktig årsak til at Funcom aksjen ikke like lett kan bli pushet langt opppver, men fortsetter Funcom og levere, og tjene peng, så kommer aksjen etterhvert.
Tidligere har eg stort sett bare tradet Funcom, denne gangen handler det om ett lengre perspektiv for min del.
Nei nå står ikke verden til påske
Innlegg av: twader (19.08.17 21:54 ), lest 194 ganger
Ticker: FUNCOM
Funcom - alle som solgte på fredag
Hahahahaha!
Ikke for å høres ut som en hodeløs hausser nå, men jeg ble tatt på sengen av at de skulle selge såpass godt på tross av mye trøbbel.
Bunnen var på fredag tror jeg.
Kursmål neste uke 3.00
Kursmål hvor jeg selger er 3.55
Det verste er at han er litt inne på noe
Hva hvis du solgte og kjøpte tilbake billigere?
Hater virkelig at det er så vanskelig å se hvor bra xbox versjonen selger. Har estimater som er godt under det jeg mener burde føre til lavere kurs, og estimater som tilsier høyere kurs.
Satser på at CE gjør det bra totalt sett over tid, og at Funcom leverer bra på alle fronter. Så gjør det ikke så mye hvis ting ikke har fått så bra her.
Det som jeg synes er vrient å vurdere, er når de som holder kursen i ett jerngrep sier att: nei nå er vi fornøyd og slipper opp grepet igjen.
Da ønsker jeg å være inne med max antall aksjer.
Just presis.
Tror det delvis var folka her som kjørte aksjen i dass denne gangen. Har knapt sett noen godte seg over å ha kjøpt på 2,50 - 2,60 - 2,70.
Aksjen går i det øyeblikket man kan være sikre på at feks xbox lanseringen har gitt bra salg. Som jeg skrev over, det er veeeldig vanskelig å si med noe sikkerhet.