Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Skjønnsmessige vurderinger kan være noe dritt :wink:

1 Like

Det kommer nok litt info om Xbox status om en uke i en bisetning i Q2 rapporten.
Må vel bare vente i spenning.

“sales have exceeded our expectations”…:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Har de sagt noe om forventning til xbox spesielt eller evt justert totalforventningen til CE etter suksessen i februar?

Egentlig ikke…

Jeg har ikke fått med meg noe i retning tallfesting. Kun at de er i rute med lanseringene.

Jeg vil da tro at hvis høye salgstall i seg selv skal medføre meldeplikt så må tallene nå være så høye at de ansees positivt overraskende for markedet tross suksessen etter launch i februar.

Hvis salget er spesielt dårlig eller godt, så må de nok melde det nå.

For xbox så er 70 - 150 tusen godt innenfor forventet på en uke. Jeg tror vi er der et sted.

1 Like

@lassar bror, hva vil vi ha?!

13 Likes

Kan ikke skjønne annet enn at det kan komme en korrigering av kursen ila de neste månedene. Akkurat nå med en short satt av profesjonelle tror jeg ikke kursen har mulighet å gå noe som helst, med mindre en større aktør tenker nok er nok, dette er veldig bra og ønsker seg inn for å være med på Funcom 2.0. Det kommer nok så lenge vi får en kontinuitet i kvartalsrapportene og salg av spill hvor det er mulig å beregne verdi og potensiell verdi, ikke som før da tallene alltid var røde. La shorten bli dekket så skal vi se hva som skjer, jeg tror det blir en normalisering og en kursutvikling oppover.

8 Likes

Feil tråd @Larsen, det er Hugo som snart går konk vet du… :wink:

1 Like

Ikke WR?

2 Likes

Andre plass fortsatt på Xbox top list. Liker det.

https://www.microsoft.com/en-us/store/top-paid/games/xbox?target=games..all&SilentAuth=1

4 Likes

Top paid listen for alle butikker postes daglig her Salgstall Conan Exiles - Xbox. Daglig oppdatering :slight_smile:

1 Like

Takk, skal bruke den tråden for det fremover. Blingset litt!

Slutta i HOD på en fredda. Det er positivt teknisk sett

2 Likes

Ser ikke ut som det var noe endring i shorten på dagens oppdatering.

Pleier det ikke å ta litt tid før den oppdateres? Robotene har tatt helg

Greit å bli omtalt med to spill her da.

My big bright spot in MMO gaming so far this year has been Elder Scrolls Online: Morrowind. It delivered, plain and simple. The only thing that was a slight letdown was its length. Thankfully, even after several hundred hours in Tamriel, I still have plenty of other content to do between DLCs with my Warden. I’ve also enjoyed Conan Exiles this year, Secret World Legends, Path of Exile, Marvel Heroes, and even World of Warcraft.

6 Likes

Nummer 9 på lista - SWL

Har ikke kjøpt aksjer altså. Men er på jakt etter noe nytt å spille :wink: Uheldigvis må jeg få gjennom husbanklån og separasjonsavtale før jeg kan kjøpe for egne penger. Suger å måtte tømme hele nordnetkontoen når jeg hadde kommet så godt i gang.

10 Likes