Ser ut til å være en svært god og offensiv rapport!!
Hadde håpet på litt mer juicy news, men det kommer det kommer, må bare smøre oss med litt mer tålmodighet.
Funcom is making $$$
Ser ut til å være en svært god og offensiv rapport!!
Hadde håpet på litt mer juicy news, men det kommer det kommer, må bare smøre oss med litt mer tålmodighet.
Funcom is making $$$
Kom den nye hjemmesiden idag? Eller henger jeg bare veldig etter? 
Husk at de periodiserer salget over 1-2 måneder. En del av salget kan da stamme fra Q1.
Kom idag. Var ikke sånn før idag hvertfall
Link Twitch?
Da kan det se ut som Steamspy viser hvertfall 100k for lite. Begynner å nærme seg 1mil for alvor med 740k på pc, og estimert 175k ish på xbox?
Just presis!
Så må vi bare spekulere i hvorfor dette holdes tyst i rapporten. For alt vi vet kommer meldingen om 1 mill. solgte anytime.
Melding om 1mill solgte vil være parafin
Ser jo veldig sterke ut disse tallene spør du meg. Utrolig forbedring kvartalls og halvår sammenlignet med 2016
Prøver meg med “We know that you will not report sales on an ongoing basis. But: Will you consider updating the market / investors on sales milestones? I.e. 1 million copies sold of CE across Steam and Xbox? Thanks”
Hehe, jeg så det. Bra!
Bra! Jeg tror hovedgrunnen til å ikke gjøre det er for å unngå at kursen skyter opp og ned.
Veldig bra rapport, mindre kostnader og de bruker mindre cash enn hva jeg hadde regnet med. Inntekter omtrent som forventet.
Om ikke dette tiltrekker seg større seriøse investorer så vet ikke jeg hva som skal til??!!!??
De må først få kontroll på kina ragen, da kommer investorene løpende 
Tidligere lønnte det seg å holde seg ute ved rapporter i Funcom, endelig er tiden inne for å få betalt for det motsatte.