Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ser ut til å være en svært god og offensiv rapport!!

Hadde håpet på litt mer juicy news, men det kommer det kommer, må bare smøre oss med litt mer tålmodighet.

Funcom is making $$$

7 Likes

Kom den nye hjemmesiden idag? Eller henger jeg bare veldig etter? :stuck_out_tongue:

Husk at de periodiserer salget over 1-2 måneder. En del av salget kan da stamme fra Q1.

1 Like

Kom idag. Var ikke sånn før idag hvertfall

1 Like

Link Twitch?

4 Likes

Da kan det se ut som Steamspy viser hvertfall 100k for lite. Begynner å nærme seg 1mil for alvor med 740k på pc, og estimert 175k ish på xbox?

2 Likes

Just presis!

Så må vi bare spekulere i hvorfor dette holdes tyst i rapporten. For alt vi vet kommer meldingen om 1 mill. solgte anytime.

Melding om 1mill solgte vil være parafin

4 Likes

Ser jo veldig sterke ut disse tallene spør du meg. Utrolig forbedring kvartalls og halvår sammenlignet med 2016

2 Likes

Prøver meg med “We know that you will not report sales on an ongoing basis. But: Will you consider updating the market / investors on sales milestones? I.e. 1 million copies sold of CE across Steam and Xbox? Thanks”

4 Likes

Hehe, jeg så det. Bra!

Bra! Jeg tror hovedgrunnen til å ikke gjøre det er for å unngå at kursen skyter opp og ned.

3 Likes

Denne sier alt!

Fantastisk…

15 Likes
7 Likes

Veldig bra rapport, mindre kostnader og de bruker mindre cash enn hva jeg hadde regnet med. Inntekter omtrent som forventet.

8 Likes
13 Likes

Om ikke dette tiltrekker seg større seriøse investorer så vet ikke jeg hva som skal til??!!!??

8 Likes

De må først få kontroll på kina ragen, da kommer investorene løpende :slight_smile:

Tidligere lønnte det seg å holde seg ute ved rapporter i Funcom, endelig er tiden inne for å få betalt for det motsatte.

17 Likes