F… china. 

Bra rapport, som forrige gang skal vel sikkert aksjen ned. (men håper ikke det)
Att gå ut med antal sålda hade bara skappat en snabb rush och brännt allt krut. Eftesom folk ahde ju bara sålt ut sig på news och sen bli kursen öken i 2 månader. Nu finns det som en trigger där i bakgrunden, när som kan 1miljon sålda PM trilla ner
spillbar demo av det nye spillet… Blir bra dette
Når funcom gikk inn med investeringen… Så dette virker som en veldig bra deal for dem.
Sa de noe om når?
Early 2018. Pr starter i slutten av 2017.
Nya spelet? Har de annonserat något?
Snakker om spillet med BDC, kommer i 2018, men synes det var oppløftende å høre at de hadde spilt “spillet” å likte det så mye at de så det som lite risiko å samarbeide med dem
De svarte aldri på mitt spørsmål om “milestone sales reporting”? Jeg tar det som et Ja.
Meh.
Ah, ok! Tack för info! Det spelet hade jag nästan glömt 
Artikkel sluppet på samme tid som kvartalspresentasjonen. Funcom jobbar aktivt for å betre image, prima.
Blir spennende å se om du får rett her.
Forventningene til i kveld var ikke spesielt høye og med det i perspektivet:
Totalt inntrykk for meg: Enormt bra presentasjon, mye nyttig info og bedre format på alt egentlig. Kjempe positivt at de heller ikke er enige i at selskapet er riktig priset i forhold til hva de produserer Og nice med shoutout til Tekinvestor!
Et forsøk på å gjette på inntektsfordelingen:
Deferred revenue (se Q1): 546
Conan Exiles: 1000
SWL: 800
AOC: 400
AO: 100
Offline: 102
Other: 123
Tror du har formye paa aoc.
og for lite på AO og CE
det er en flott rapport,eneste irritasjon er xbox.hvor mye mer kunne funcom ha tjent hvis de hadde la oss si dagens xbox versjon fra dag 1? slike bommerter må funcom 2.0 slutte med.det irriterer meg enda og sikkert CEO. ellers meget god rapport.q3 bli bra!
Saken med Funcom aksjen er at den går ned uansett om nyheten er positiv eller negativ, så om 1 mill solgte blir annonsert så er jeg usikker/skeptisk på hvordan kursen reagerer, men langsiktig kommer aksjekursen til å være mye høyere enn på dagens nivå om dem fortsatt leverer
Litt morro må man ha det oppe i all baissinga på det andre forumet…
Næmen § Mann du glemmer jo helt å fortelle oss att Funcom, går fra 10ish Mill i underskudd i Q2 2016. Till 1,6 Mill i overskudd i Q2 2017.
Jeg vet att du er lei deg for denne forglemmelsen, men jeg bærer ikke nag til deg for dette.
Stå på med all denne flotte infoen du til stadighet deler med oss Funcom aksjonærer.
Hva skulle vi gjort uten deg…