Sendte inn spørsmål til Funcom rundt det med å få skaffa servere i Hong Kong. Håper de får dette ut så fort som mulig. Bør kunne ha stor betydning på ratingen for CE. Om de kan få recent reviews opp i mostly positive før de eventuelte neste salgene torr jeg det vil ha bra effekt.
De la lite tid på att visa att “onormalt” mycket negativa recensioner hade kommit från just Kina. Det tycker jag de gör helt rätt i att belysa
Nå snakker vi. Gode resultater over tid, gir god pressedekning.
Ettter det jeg kan finne ut så har SWL en revenue på 1.5 mill USD i Juli. Etter å ha sett på tidligere Q rapporter ser det ut som hver strek i slide13 er 250k.
Har de 1.5 mill i Juli før steam er det helt sykt bra!
Og Q3 blir en mellomting mellom Q2 og Q1, sansynligvis nærmere Q1 enn Q2. 
Dear h3nk1,
These are not the sales figures you are looking for… move along…

Fra Q1 2015 rapporten:
Revenues in 1Q15 are USD 2,772 thousand
Jeg antar en stor del av dette er TSW.
Juli 2017 ser ut til å ha like høy inntekt fra som de fire første månedene av 2015.
Jeg tror mao inntektene fra juli 2017 er mer enn 1,5MUSD.
De sa noe om 2013 og at inntektene i juli tilsvarte inntektene da… som gir rundt 2mill eller mer.
Når i videoen sa de dette?, gikk meg hus forbi…
Kan finne det ut imorgen, er for sent å huske nå ,)
Hva tror dere dette vil ha å si på kursen på kort sikt da? Skal vi ned som vanlig?
Gjør det noe? Funcom er mer solid enn noen gang… Vi vet at Q3 sansynligvis blir sinsvakt bra… og Q1 neste år blir sinsvakt .
Len deg tilbake, spis nuddler og drikk vann mens du akumulerer mer aksjer, og cash ut i Q1 2018.
Hegnar er positiv :
Jeg likte den opprinnelige overskriften bedre 
Hva var den?
Ikke noe annet enn at det er frustrerende å se på. Hadde vært fint om vi kunne fått en endring fra pump and dump som har herjet siste halvåret.
Noe sånt som historisk beste leveranse 
deilig å få en ny journalist til å dekke funcom, dn 2.0
Utrolig vanskelig å vite hvordan markedet tar dette på kort sikt. Er så mange kortsiktige inn i dette papiret. Tør ikke spå verken oppgang eller nedgang.