Hvor ser du alle de negative innleggene?
Mitt innlegg var mest myntet på skurkebørsen i seg selv. Og så er det noen som hiver på litt baissing for å fyre oppunder nedgangen
Hadde ikke blitt overrasket hvis kursen blir kjørt under 2 for det kan jo hende at det blir litt utsettelse på full release! Fader for noen løker. Ingenting som henger på greip lenger.
Funcom leverer på nytt og blir rævkjørt så inni h… jeg har ett milliontap i denne aksjen og det ser ut som man ikke kommer ut av denne myra
Slapp av gutter. Dette er en gyllen kjøpsmulighet. Har dere troen på caset så er det bare til å fylle på
Du virker litt desperat. De som er ute etter å presse kursen vil nok se på deg som et target. Hva kan de si eller skrive slik at du også ikke ser noen annen råd enn å selge deg ut av myra. Du sier også at du har milliontap. Om de får deg til å dumpe vil det ha litt innvirkning på kurs.
Ta deg en runde med deg selv. Analyser. Har du trua på selskapet? Tror du de kan levere i framtiden? Er du her for gevinst iløpet av 2017?
Funcom kursen ass… jaja… sitter med bena på bordet lasta til ripa og ler…

Funcom er nå uten tvil Oslos billigste akjse
Nå har jeg kjøpt tilbake 20k aksjer til snitt 2.53. Etter å ha sett tall i går så er Funcom sikker i en god stund fremover økonomisk sett. Jeg venter bare på at shorterne skal helt ut og gleder meg til fortsettelsen. Totalt snitt på 2.64. Tror det er allright?!!
Hehe, jeg snitter 100 øre og vel så det nordover, så jeg vil si at det er innafor 
Shorterne lurer seg sakte men sikkert ut. De har klart det så å si uten å påvirke kursen. Tviler på det endrer seg. Så, dont get your hopes up.
Tror nok flere som er tungt lastet velger å laste enda tyngre nå 
Hard og konstruktiv tilbakemelding. Det er en seanse som fungerer!
Denne treffer nok mange. Det er ikke mye annet en kan holde på med, som like enkelt skaper vrengte mager og frynsete nerver. Denne typen markedsbevegelser er psykolog og det er få plasser hvor mindfucking fungerer så bra som på børs.
Som Rui fortalte i går, man blir syk av det, om man følger aksjekursen for tett.
Synest han løste det greit. Og resultatene bekrefter dette.
@Slappenfjert når du står til halsen i drit, må du ikke henge med hodet !
Jeg økte min egne langsiktige posisjon med ~15% etter q3 rapporten i går. Men tok ut tradermidlene på morgenen, de kronene skulle ikke sitte lenger enn over kvelden. Ikke kursrelatert altså, men swl grafen i hovedsak. Verifisering på god inntjening q3 uavhengig av Xbox usikkerheten var viktig for min del å tørre å ha en større langsiktig posisjon(er tøft når det vrenges i aksjen, har papirtap i Fun samlet).
Men så er jeg ikke en storfisk heller da.
I shall remember those Words Tinvest.
Når jeg ikke solgte når kursen var i 2.20 så selger jeg heller ikke nå men må få lov til sende eder og galle til oslo børs. Man hadde aldri sett dette skje på andre børser
Rui har gjort en fantastisk jobb i Funcom og snudd skuta. Jeg har troen på selskapet og at de fortsatt kommer til å levere fremover. CE vil de fortsatt tjene pengerpå med Mounts, purge og nye biomer og nye spill vil også komme. Er spent på samarbeidet med svenskene og hva som kommer ut av det
Jeg tror litt av grunnen til at vi ikke ser Funcom fly til himmels enda er at så mange har tapt mye på Funcom da de drev med tull. Nå som de har vist seg seriøse og suksessfulle må de bevise det over tid for å bygge opp igjen tilliten i markedet. Om oppfølgeren til CE eller CE sine slipp etter full launch skulle bli like suksessfullt som CE tipper jeg ballen kommer til å rulle ganske kraftig.
Når det er sagt så har jo markedet vist en viss tro på Funcom ved å gå opp 100% det siste året. Om et år til forventer jeg 100% til eller mer, men da må vi nesten vente et år først også
Sikkert noen spikes over og under i vanlig Funcom stil selvsagt 
QFT brukte vi vist å skrive en gang i tiden, ‘Quoted For Truth’. Men altså, dette(sitatet), mer enn noen organisert mafia, og problemer med hvordan OSE fungerer, tror jeg stemmer.
Håper ikke ledelsen i Funcom får feil inntrykk av presentasjonen deres. Den var bra, veldig bra. Aksjen bare lever sitt eget liv.

Rui Casais var fornøyd med salget på XBox, som de sa var salget innenfor hva de forventet basert på PC salget til nå. Det er mange negative her inne nå. Selv så har jeg begynt å øke beholdningen igjen. Vil anbefale alle å vurdere å kjøpe i Funcom nå i høst, hvis kursen går mer ned.
Som Rui sa på presentasjonen har ikke Funcom markedsført spillet skikkelig ennå. Dette kommer samtidig med PS4 i Q1, og vi kan da få “synergi” effekt mellom PC, XBox og PS4. Jeg har fått “trua” igjen og er derfor klar for ny “hype” utpå nyåret.
Jeg sitter nå med ca 70 prosent av det jeg hadde før XBox release
Hver gang jeg snitter ned, så går kursen ned med 10-20 øre 
Hadde jeg ikke vært komplett idiot…