Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Skjønner godt poenget ditt @Nocturne , men dette er tross alt deler av ledelsen i selskapet.
De bør jo skjønne såpass at signalene de sender ut er viktig for aksjonærene.

Poenget med opsjonsordning er jo at ledelse og aksjonærer skal sitte i samme båt. Her hopper de jo av ved første havn. Det er jo disse personene som skal bidra til verdiskaping i selskapet i stor grad, og da synes jeg det er litt spesielt å se både at de selger unna slik, samt sitter med tilnærmet null aksjer.

2 Likes

Ser ut som det blir mange “støttekjøp” framover. Tipper kurs ned mot 2 i kommende uke…

Enig, men unnskylder Joel litt da vi vet han har et veldig høyt ølbudsjett, og ett sted må pengene komme fra.

1 Like

Skal vi sponse Joel med en kasse pils i måneden, hvis han lover å ikke selge flere aksjer? :beer::beer::beer::beer::+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Likes

Om det ikke er tillitvekkende at de selger kan så være. Vil tro at de kanskje begynner å bli en smule utålmodige. Som flere av oss her inne☺Nå skrev jo finanspressen faktisk pent om Funcom/holdt seg til fakta for en gangs skyld. Etter å ha levert sitt beste halvår ever går kursen ned. Er vel bare på Oslo Børs slikt er mulig. Lett å miste motet da. Men etter nedgang kommer som kjent oppgang😀

1 Like

Kurs 5 vil vi ikke se uansett innen august -18. Da er det bedre å sette resten i sdrl

1 Like

Det er jeg enig med deg i. Jeg så ikke hvem som hadde solgt før nå. Hvis det er primærinsidere så er det litt spesielt ja. Hvis der er folk på gølvet har jeg større forståelse for det :slight_smile:

Det NON/PAS dumparna vill du ska göra, det handlar om psyke

4 Likes

Mener bestemt at dette er ganske vanlig når det kommer til de ansatte i Funcom, jeg kan huske en gang det var insidekjøp, det var ikke rare summen fra 3 personer?!

2 Likes

Enig med Paddy80

Når det er sagt så er det bare å fine sjekkheftet til uka. Skal som sagt be om forskudd på arv, det her begynner å bli løyligt som svensken sier…:smile:

1 Like

Damn, eg som lastet opp i slutten av dagen :sweat: Hvor hardt slår dette oss slik at jeg er mentalt forberedt til å tviholde på aksjene mine? Vi har vel en del støtte på 2.3? Og så ny støtte på 2.0?

Drit i de forbanna støttene og se hva Funcom gjør om dagen. (Ikke rettet direkte til deg). Her kommer bla TA som perler på en snor og folk pisser i buksa. Vent til shorterne er ute og bruk litt energi på det fundamentale.

Tradet halve potten nylig fordi det ligger 1.5 millioner på salg og shorterne dekker inn som pokker…

2 Likes

Er jo bare en gjeng med nerds/gamere som dritter i aksjer. Funcom på mellom-lang sikt er mega bull i mine øyner!

Ja vi ska ner till 0.98 :slight_smile: katastrof… Funcom har inga pengar… inga bra rapporter… Jesus snart går inte läsa tekinvestor heller…
Har ni tro på Funcom folk eller inte? Jag säljer ingenting… bara köper flera då och då speciellt vid såna fall :slight_smile:

3 Likes

Var meningen å poste på @Insider for en mer seriøs diskusjon rundt situasjonen slik at jeg kan lære mer om trading.

IMG_0008

15 Likes

image

13 Likes

Bare å slappe av, dette er standard prosedyre som flere her sier i Funcom.

Dipper kursen enda mer på mandag er det KJØPE man skal, ikke selge…

Jeg har ikke kjøpt Funcom på veldig lenge, men lurer på å øke litt igjen nå faktisk

4 Likes

Ser igjennom kvartalspresentasjonen til Funcom og må flire litt:

Ikke bare investorer som så på :smiley:

4 Likes