Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg blir nok insider etterhvert for å bli kvitt tulleriet og beklager om dette er gjentagende for flere på Tekinvestor. Uansett takk for svar og absolutt ny info, jeg sitter LONG og håper jeg ikke må realisere tap for å spare på skatten i 2017:)

5 Likes

Slapp av da :joy: Jeg har også et kjempegodt inntrykk av Stian og er sikker på at han kommer til å gjøre en god jobb. Vet jo hvilken bakrunn han har. Syntes bare den posten var litt morsom jeg da. Beklager det.

2 Likes

Var ikke spesielt rettet mot deg, men om vi går på den så jeg flere slike om den tids nick som baiset eller hauset mye.

Edit: men gir meg nå, vil ikke fylle med unødvendig innlegg for å unngå unødvendig innlegg :stuck_out_tongue:

3 Likes

Liker dårlig at når noen spør etter fundamental analyse blir en tipset om insider medlemskap. Denne tråden alene er på 10000 poster Funcom relatert på 9 måneder, derav personer tenker på den som rotete kanskje? Lurt på om vi burde ha egen tråd for fundamental fortolkning av Funcom ved flere anledninger, kan igjen se ut som en plan. Jeg er ingen økonom og har ikke mye kunnskap på temaet, men kan prøve å snekre sammen noe som vi uten insider-medlemskap kan jobbe med også @Kakebart Og dere insidere er hjertelig velkommen til å lese og komme med innspill. Dette er tross alt noe som ofte er referert til og snakket om, så kan være godt å ha noe håndfast å støtte seg til eller diskutere om i forhold til Fundamental Analyse.

3 Likes

Innlegg av: skattemann (07.09.17 08:31 ), lest 361 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: positiv tråd om funcom
Kommer gode nyheter i morgen. pewdiepie + andre kommer til å slippe postive reviews av spillet i løpet av helgen som vil føre til massivt økning i spillere for CE på xbox. IGN planlegger nå også å lage en en ny machinima serie som de vil lage i spillet da de ser dette som en perfekt verden å kunne lage en survival basert machinima i. dette kunne ikke kommet på ett bedre tidspunkt

Noen som vet noe om det vedkommende henviser til?

2 Likes

Tror det ikke før jeg ser det, men hadde vært veldig positivt.

1 Like

Vi får jo se om det stemmer. Pewds har jo daglige videoer, selv om jeg tviler det vil påvirke salget veldig mye. Spennende å se.

Høres ut som reinspikka oppspinn. Bare trolling

3 Likes

Är beredd att hålla med, låter påhittat

Ikke umumlig det. Men veldig spesifik trolling ref. IGN i så fall. Hvor tar man det fra liksom.

1 Like

Har du sjekket historien (les tidligere innlegg) til denne skribenten?

Ikke noe spennende der, ikke en trollkonto tilsynelatende.

1 Like

Ja, absolutt fantasifull trolling. Men at en random fyr på HO skulle vite noe om hva slags video Pewdiepie jober med, og at reviewen vil være POSITITV. Ikke f… Kjenner han Pewds personlig? :confused:

Ganske mange som kjenner pewds, furen har ko gamer i 20år. Mange som spiller med han jevnlig også

For all del, jeg klager ikke om det skulle vise seg å være sant. Men trenger noe mer håndfast enn en påstand fra HO.

1 Like

Det får vi jo imorgen

Legger ut meldingen her også:

Funcom communicated in today’s press release about a content update
to Secret World Legends. The Manhattan Exclusion Zone raid
introduces a 10-person New York raid involving a 100-foot monster
under Times Square.

As previously communicated, Secret World Legends is the relaunch of
The Secret World, which is based on Funcom’s own intellectual
property. After a successful launch, internal expectations have been
exceeded.

To read the full press release, please visit the "News"
Section of the Funcom website.

Funcom N.V.
7 September 2017
Badhoevedorp, The Netherlands

3 Likes

Min uthevelse

Min oversettelse: Hvorfor i svarte faller kursen, leste folk i det hele tatt Q2-rapporten!?

13 Likes

Heisan.
Solgte meg ut av Funcom med milliontap etter å ha mistet både steierevne og nattesøvn :slight_smile:
Så gikk jeg inn med 30% inn sdrl igår…fasiten ser dere idag. :joy::joy:

Børs kan være skummelt for amatører og det jeg gjorde her er vel ett typisk amatør feiltrinn.

Fikk mange gode råd på veien. Spesielt fra @ h3Nk1. Men valgte å gå den blinde manns vei istedet :weary:

Lytt på folk som har mer erfaring sier jeg bare.

19 Likes

trist å høre :frowning: mye penger du har vært inne med også.

1 Like