Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Vad f*n, jag är ju redan tungt inne!? :smile::wink:

7 Likes

Trykke opp flere aksjer?

Så, du er en av dem som har sneket deg inn i Funcom på forhånd? :smiley:

1 Like

För att ytterligare öka genomlysningen av de små och medelstora bolagen får intressanta företag presentera sig för investerare vid Remiums uppskattade kapitalmarknadsdagar. I dessa sammanhang får företagsledningen möjlighet att presentera resultat, affärsmodeller, strategi och marknadsutsikter samt svara på frågor från såväl privata som institutionella investerare.

Hadde ikke gjort noe med litt storkapital på kroken.

Haha, det kan man säga! Ska sanningen fram så är det väl faktiskt norskt kapital jag investerar :grimacing::sweat_smile:. Men jag kan ju alltid spela på att jag kommer in med friska SEK :smile:

2 Likes

Skal vi få et løft fremover mot Q3? Økende volum og fin kjøper og selgerside

2 Likes

Blir spennende å se om det kommer noe konkret ut av TGS i helga. Erling E twitret at de første dagene går med til møter…

1 Like

Ser det er tilbud på The park på både steam og GOG.com. Kanskje noen småmynter som klinger inn.

Spørs om ikke jeg må gå til innkjøp :smile:

image

3 Likes
3 Likes

Får håpe han ikke møter på:

IMG_0231

3 Likes

Hva er grunnen til at den er stengt, for mye humbug?

Ser ingen sperret tråd? Han mener kanskje at det er Insider-tråd.

Riktig det Oilimp :grinning::+1: Der hadde vi en analysetråd også gitt.

Vi får satse på et brudd opp her. Det ligger godt til rette for det nå.

Etter å ha brukt mange timer på CE de siste dagene er jeg sikker på at spillet kan bli en enda større suksess ved full launch og vellykket reklamering. Noen små bugs er det men ikke værre en at de bør fikse det greit.

Dette lukter fugl for selskapet og kanskje kommer aksjekursen etter også.

Det er to tråder, en offentlig også

Når folk diskuterer om d finnes analysetråder på Funcom på tekinvestor eller ikke…#thatfeeling, #flatlining, #dead, #stilleførstormen, #previouslyknownasfuncominvestor.com :joy:

3 Likes

Og faktisk i skrivende stund 5 stk som har klikka linken din #previouslyknownasfuncominvestor.com :grin:

2 Likes

Liker spesielt dette.

Terraformers (New areas and content)
Work on the new dungeon and playfield area is progressing nicely. The Terraformers have been blocking out the areas and they’re now mostly playable (as in, we can run around in them), but there’s still work to be done before everything’s ready for prime time.

Finally, there are moon phases coming to Conan Exiles! This will allow us to create special events based on moon cycles and generally increase the sense that the Exiled Lands is a living, breathing place.

Kan dette bety at det kommer flere biomes FØR PS4 launch ? :smiley:

9 Likes

Det tok Funcom 7 måneder fra release til første biome, så jeg tviler. Min opprinnelige forventning var at de kom til å komme med en ny biome ca hver 3. måned, men de har jo utvidet scopet for hver biome og heller kjørt med færre.

Husk på at dette bare er en del av Funcom sin ukentlige oppdatering hvor de inkluderer info fra alle de forskjellige CE-teamene.

3 Likes

Det er for meg beskymringsverdi at de har gått mer over til å gjøre funksjonalitet mer realistisk ref. repair featuren i stedet for å legge trykket på ny funksjonalitet. Tidligere har eg likt fokuset. Nå er jeg mer urolig :sweat:

1 Like

Forsåvidt enig, men til frozen north så dytta de jo ut store mengder nye dyr. Man kan resirkulere endel dyr og npcer i nye soner.