Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg synes det er bra at de gjør dette, men de kunne jo ventet med å legge inn endringen til alt var klar til å implementeres da. Altså at repair packs etc også kom ut samtidig. For sånn som det er nå så er det bare irriterende, men når de nå skriver at de vil komme med repair packs så gir det mer mening, men da burde det kommet samtidig…

Learning by doing.

Fra Weekly community letter – Optimizations and fixes:

We’re going to do further iterations on the repair system such as adding a time cost to repair (to avoid cheesy stuff like instantly repairing weapons in combat), and adding items like repair kits and whetstones, which will provide the ability to make minor repairs even without knowing the recipe.

Dette vil vel løse litt av det du ikke liker med det nye repairsystemet, @Christian ?

3 Likes

Ser kursen bykser i dag. Pump & dump eller endelig litt stigning å støtte seg til?

Vi kan håpe at shortregister viser nedgang i morgen da INT kjøper

Fader jeg rakk ikke å kjøpe meg inn igjen. Har vært opptatt andre steder.

Oppdatering, MSI 9.8m og PAS 6.8m i minus omsatt, dvs litt over 4m aksjer for MSI og ca 3m for PAS med dagens kurs,

Edit :siste 3 mnd

Kjøpte selv litt i dag. 2.40 / 2.41
At vi stadig er under 4 kr er for meg en gåte.

6 Likes

Nå tyder mye på at resten av shorten går i dag?

2 Likes

Tror den er vekk :wink:

1 Like

Kan vi håpe på 4kr til 1.feb?

Mistenker full release er nærmere slutten av mars, men tror du ser 4 under hypen før.

Tror faktisk full release blir utsatt til Q2…

Det er rolig i Funcom trådene om dagen, mange har solgt og solgt med tap. I dag kan mye av shorten blitt dekket inn?! Satser på en normalisering og reprinsing fremover nå…

8 Likes

Vel senest for noen dager siden bekreftet vel forsatt Funcom fullrelease i Q1, altså senest 31/3.
Jeg forholder meg til det inntil vi får andre beskjeder fra Funcom :grinning:

4 Likes

Godt jobba å få kjøpt 2,23 millioner Funcom aksjer i dag og bare presse opp kursen 3,9% eller 9 øre. Det hadde jeg nesten ikke trodd var mulig.

4 Likes

De sa også Xbox realase spring 2017, men det ble August. I fjor sa de også CE release i September, men det ble Januar. Ikke bli overasket om det blir Q2.

4 Likes

Vi får se (og håpe) :slight_smile: Uansett, en ting er sikkert: RELEASE BLIR DET!! :smiley:

2 Likes

Ikke lenge siden Funcom sa full lansering i Q1 så hvorfor denne synsingen om utsettelse ? Er du ute etter billige aksjer eller hva?

1 Like

Skulle det komme en utsettelse vil den ikke bli annonsert før på slutten av Q4. Blir søkt uansett at noen spekulerer i dette nå. Kommer hele Q4 uten at Joel sier Q1 launch kan man heller begynne å lure.

6 Likes