Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

håper de har laget en trailer med reklame over hvem som skal med, hadde vært bra.

Tidig om alle dere som er tom nå blir de som løper etter toget
:grinning::joy:

3 Likes

Hvor stopper toget skulle jeg gjerne visst. Dette er bare sykt morro. Funcom dere er nesten tilgitt for griseemisjonen😊

Viser vel nok en gang at det hadde vært mulig med en emisjon med bedre betingelser for daværende eiere.

2 Likes

Skulle vært mulig det når en ser dagens interesse🤔sterk tekst

Solgte en del på 3,82 fordi det var stor motstand og greit med 43 øre avkastning/aksje for min del på 1 dag :slight_smile: Har en følelse av at det kommer nyheter etter børsslutt i dag da, så mulig jeg går inn igjen før dagen er omme allikevel.

2 Likes

Borde komma en nyhet idag/imorgon för att inte glömma streamen imorgon som kan ge eventuell stark trigger i öppningscall på måndag. Fredagar har gett stora uppgångar senaste veckorna, jag vågar inte sälja.

1 Like

Kommer jo nyheter daglig nå, av større eller mindre grad :slight_smile: De største nyhetene siste uke er vel mods fra EA launch og public servere både med og uten wipes. Og så er det ny stream om to dager… :smiley:

Btw, Conan Exiles kom med en liten nyhet nå på facebook: “Pingperfect have lowered the prices on Conan Exiles server rentals. Excellent news if you’re still on the fence about renting a server from them.”

1 Like

Enda en nyhet: “When’s the next stream you ask? This Friday at 7pm CET / 1pm EST / 10am PST! This the one. PvP stream. Gonna do a raid!” Så de skal vise fram raids! Dette kan bli kult! :slight_smile:

8 Likes

For å vise PVP live må de vel nødvendigvis ha andre som spiller på samme server… Kan bli spennende å se

3 Likes

Kjenner at eg får panikk av å nå stå på utsiden

14 Likes

11 Likes

Bare å kjøpe :wink:

3 Likes

Eg tok litt, faen ass

Edit : det ble nok litt sånn idiotlitegjennomtenktkjøp😪

10 Likes

Startet aksjeeventyret med 18000 NOK for presist ett år siden i dag og sitter nå på 132 000 NOK. Funcom i ≈240℅ og en spenning uten like. For et år!!

17 Likes

Gratulerer!

Ikke glem å gevinstsikre litt også :wink:

4 Likes

Jeg sitter, rosinen i pølsa har vi til gode ennå. Fullstendig huskestue får vi ikke før IGN videoen og alle streamerene setter i gang. Tror ennå vi ikke har sett toppen.
Fremdeles 200K her i gården.

4 Likes

Takk for det Hocki!

2 Likes