Sitter rolig med 80% av max. Tror CE blir bra og at vi skal høyere.
Sterk som en okse nå, kjøpe igjen alt eller logge av ?
Fryktelig vanskelig å si Kronn, men jeg er ganske sikker på att vi står høyere neste onsdag.
Ja, men samtidig er no en uke siden eg sa at eg har godfølelsen, siden da har den gått fra 1,6 og opp til nå over 3,9, så den har gått sinnsykt på en uke nå… venter å ser imorgen
Proffe tradere vet nå at det er en pvp-stream nå på fredag. Hvor tror du kursen vil gå frem mot den?
2 uker siden den stod på de kursene Var 2.44 Forje mandag.
Meeen sinnsykt stigning uansett, så problemstilling? Ja
Gratulerer til alle som har sittet i denne aksjen gjennom oppturen som har vært nå og hatt troen! Unner dere den.
Vurderte selv å gå inn da den i desember falt ned til 1.5, men valgte å ikke gjøre det grunnet mine svake kunnskaper om selskapet. Jeg har lært av feilen av å hoppe på toget sammen med saueflokken etter at det har gått, men jeg ser jo også andre positive momenter for den, så stigningen kan for all del gå videre opp. Vanskelig å tolke føler jeg, voldsomme stigninger på forventninger.
Spennende og lærerikt å følge denne aksjen!
Gratulerer så mye!
Kan ikke vise til noen andre blir for dumt. Men her er vi jo alle anonyme
Sikkert opp, men den kan jo ikke fortsette opp for alltid liksom, synst vi er komt på vanskelige nivå nå
Blir spennende i morgen å se om vi kan bryte opp over 4,10. Da tror jeg ikke 5kr er langt unna før fredag ettermiddag
Kalenderen he aldri vert min sterke side
+50% på porteføljen hittil i år, bør nesten komme meg ut av aksjemarkedet så det fortsetter å se fint ut resten av året
Solgte alt på 3.67, kjøpte tilbake 15k for å være med på trailernews og streamer news på 3.80. Sliter med med det samme @kronn. Ikke så nøye om det faller igjen litt nå, vi har vel noe å ta av mtp oppturen vi har hatt men volum er bra og de potensielt beste news kommer snart. Kan bli sell on news men ifølge Mk1 skal mange beholde en del uansett, så jeg tror oppside har igjen litt på hypen.
Nå er jo PD2 type suksess allerede godt priset inn for et par år fremover.
Jeg lurer på å selge resten av mine til fredag.
Glad for at de endelig viser pvp i streamen, men er litt nervøs for at det ikke lever opp til forventningene eller ser klønete ut.
Tror fort nedturen ved skuffende pvp kan bli større enn oppturen hvis det ser bra ut.
Mest sannsynlig ser vi siste av de 3 trailerene også! Så ville vært forsiktig uansett hva du ender opp med! Husk at streamen er etter stengetid… Trailern kommer nok før
Vi får se, er vanskelig å være negativ nå med 100.000.000 i omsetning og +16,91% bare i dag Uten noen store nyheter. Vi får se, er combat og pvpen sånn nogenlunde bra så er det store muligheter for at vi fortsetter videre. Og regner med at Funcom vil vise spillet fra en av sine bedre sider nå :). Deler samme perspektiv som deg da, har egentlig fått nok fortjeneste til å være fornøyd for denne gang. Så blir mindre gira på å ta mer risiko nå.