Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

[sarcasm]Kan anbefale å kjøpe i Evry dog, de er kjent for sine pålitelige systemer[/sarcasm]

5 Likes

Åja glemte det. Tipper @Duogdu er rimelig irritert igjen da, Skandiabanken har vel EVRY også ^^

Alle plattformene jeg bruker er nede idag, tok derfor fri og er ute å nyter finværet :smiley: Ser jo at det har vært en rimelig kjedelig børsdag.

Bra observert :wink:
Hva skulle grunnen være til nedgang nå på disse nivåer foruten shorterne? For å spørre på en annen måte, hvem tjene på det?

Jeg tror grunnen til at vi er nede på disse nivåene er at det er endel som ikke ser lengre enn til hånden sin. Interessen* for CE og SWL er lavere enn på lenge, og triggere 6-9 måneder fram i tid er for langt unna.

De som kjøper langt nede på 2-tallet og får solgt for en mye høyere pris om 6-9 måneder vil tjene bra med penger på at kursen er lav nå. Satser på at det er overvekt av de i forrige avsnitt. :+1:

*) Ref: https://trends.google.com/trends/explore?q=Conan%20exiles,%2Fm%2F08ysgh

3 Likes

Sitter absolutt fortsatt ombord. Dagens kurs harmonerer overhode ikke med det fundamentale sett fra mitt ståsted. Brukte selv hovedtyngden av kruttet litt for tidlig. Litt i underkant av 1mill aksjer nå. Går den under 2,09 ish så skal jeg ha MER!. Følger ikke så mye med nå for tiden. Bedre og holde fokus på andre prosjekter i påvente av at dette snur. Jeg kommer aldri til å bli den som skriver for mye her inne, men jeg setter stor pris på all kompetansen og innspillene her inne. At det er mulig å kjøpe FC aksjer nå til 2,20,- er spinnvilt, men lite å gjøre med nå … Personlig er jeg svært trygg på at jeg i fremtiden skal høste saftige frukter av denne investeringen :slight_smile:

20 Likes

Du burde jo øke til hvertfall 1,34m aksjer, så vi får vite hvem du er! :smiley:

Eneste grunnen til at jeg følger med er å se om jeg klarer å få bunnfisket, jeg er er først og fremst interessert i lanseringen om 3-9 måneder. :slight_smile:

5 Likes

hehe, ja men ikke av den grunn. Jeg er (egentlig) ikke anonym. Kan vel Vippse noen kroner for disse listene dere tar ut … Just let me know :wink:

Ja klart, følger litt med selv og innimellom :slight_smile:

7 Likes

Jeg har mer en 1.34m aksjer. Vet du hvem jeg er😉?

Vi er flere med mer en 1.34m aksjer som ikke synes på topp listen.

De aksjene som omsettes nå er de samme aksjene som ble omsatt i forige uke. Og som blir omsatt neste uke.

Tro det eller ei, men det er relativt få aksjer ledig, langtifra nok til alle😊.

11 Likes

SWL Dev. stream om 15 min for de som er interessert :slight_smile:

6 Likes

Ikke irritert i det hele tatt, høstferien starta jeg i går kveld, Danmark nå, på tide å gå og bade😊.
Har ikke sjekka traderen i dag.

3 Likes

Aner ikke hvem du er @Shadowsbane, og det var nå mest en spøk. Har vel ikke fått med meg at der er flere større aksjonærer som er innom forumet her.

Sitter dere med så store beløp på zero-kontoer i stedet for gjennom aksjeselskap? Siden du tydeligvis ikke er synlig på topp 20 lista?

Er vel ikke såå mange som har over 1,34mill aksjer som ikke synes? er vel helst de som bruker Nordnet Zero som går under radaren? eller finnes det noen annen god måte.

Så et seriøst spørsmål, om du faktisk har så mange aksjer, hva tenker du om funcom fremover ?

Funcom - SWL Update

5 Likes

Gleder meg mest til Funcom begynner å promotere sitt neste store prosjekt… Har begynt å tvile på at det er noe serlig mer futt i Conan Exiles.

2 Likes

Fordi det selger dårlig nå?

The purge og Thrall interaction er jo hovedelementene til spillet som skal skille seg fra alle andre survival spill. Bare de får disse opp og fungerende så tror jeg det virkelig vil gi nytt liv til CE

1 Like

Du må se Joel sin keynote på den greia i bergen for 2 dager siden. Tror du endrer mening. Kommer mer futt her garantert ,D

4 Likes

Netfonds har en tilsvarende som heter Liv konto

ja, men den er ikke på top10 funcom. Mens Zero kontoene står med en sammlet oppføring.