I dag så prøvde noen på noe, for hvem funket det? Ikke de som prøvde iallefall
Det beste er bare å ignorere troll og forsøk på å trolle. Da gir dem opp å vandrer til HO osteden
At Q3 blir bra har vi snakket om siden Q2 presentasjonen så det blir ikke akkurat ein overraskelse for oss hvis resultatet blir bra. Jeg tror Funcom må prestere over litt tid for at vi skal se en naturlig prising ut i fra tallenes tale.
Håper på ein re prising jeg også, men blir ikke skuffet/overasket om den ikke kommer før neste år! Da blir desto kraftigere.
Det hele bestemmes av når “storeslem” vil at prisen skal gå opp. Nå vil storeslem ha kjøp på 1.99. Har ingenting med hva Funcom presterer
Watch and learn 
Problemet er at markedet ikke har fått med seg at Q3 blir bra. Dette blir 3dje kvartalet på rad med positive tall. Hvor mange kvartaler på rad trenger man tror su før det blir reprising?
EBITDA 29.9 er koselig, men dagens børsverdi 664 MNOK på helår -16 62MNOK er litt saftig syns du ikke? Spesielt med en gjeld på 24 MNOK.
Synes det er veldig interessant. I halloween salget så kjører Funcom uten rabatt på Conan Exiles. Personlig må jeg si at jeg liker det. Spillett er såpass oppdatert nå at verdiien på spillet er større nå enn før. Samtidig så ser jeg heller ikke noen grunn til at de skal gi så mye billig salg nå fremover før spillet skal til full launch. Da blir jo muligheten for eventuelt å kunne få mye ut av det veldig redusert. Tipper derimot at spillet kommer på julesalg, men kanskje da med rundt 20%?
Blir også utrolig spennende å se hvor mye de drar inn på salg av diverse SWL pakker og slik. Jeg tror de fort kan dra inn ganske mange gode slanter her i løpet av salget som slutter første November.
Ja de har inte behov av pengar, bättre att sälja på rea nästa år när spelet är på full price 39 eller 49.
Halloweensalget er vel ikke typisk Conan heller? Skumle titler som er på salg.
Yep, kommer flere salg
Posisjonert meg for å få litt under 2,10 i neste uke
Uken etter 2 dager som i Next da eller. Raske 50% 
Stemme det frodo
Så ut som min inn/ut i next klaffa 100%
La oss se hvordan det virke i funcom.
Trada 15k fra 2,20 til 2,22.
#Highrollah
Jeg er helt enig med deg her.
Er ikke spillertallet til CE lavt? Taler dette om liten interesse for spillet?
Jo, det vil jeg si, her har du google trenden:
De to spikene er lanseringen på PC og lanseringen på Xbox.
Det taler om at folk venter på mer innhold til spillet. Jeg har spilt en del, men venter på mer innhold nå. Er også en liten demper at man vet serverne blir wipet til launch. Synes spillet er veldig bra!
Jeg tenkte å starte igjen ved xbox launch/biome, men gadd ikke. Enkelt og greit pga wipe ved launch. Da spiller jeg heller noe annet, mye bra som er kommet. Men når man ikke trenger å tenke på wipe lenger blir det nok en ny runde
Og så savner jeg mounts, hater å springe