Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Det var nok ikke toppjournalisten som skrev den nei :wink:

Kunne jo like gjerne vært skrevet av en robot…
Blir spennende å se hva DN.no kommer med i morgen :stuck_out_tongue:

1 Like

Trodde jeg hadde funnet artikkelen med bilde av dn ansatt, men viste seg å være artikkel om Trump innsettelsen :smile:

3 Likes
23 Likes

Det er vel akkuratt den type overskrifter vi vil ha! :smiley:

6 Likes

Kan noen forklare meg hva det finansielle periodiseringsbegrepet «samme korsvei som i fjor» betyr? Finner ikke dette forklart på investipedia eller lign…?:joy:

En Berg og dal bane som bølget seg oppover sa de :slight_smile:

4 Likes

Synes artikkelen oppsummert ting veldig bra. :+1:

Det er vel samme kvartalet i fjor det er snakk om om ikke jeg tar helt feil.

Med på den…bare et dårlig forsøk fra min side på å være morsom på hegnarjournalistens bekostning…:wink:

1 Like

Hehe, togan ikke :smile: De har sikkert sin egen variant siden de klarer å hoste opp 0.0 i resultat pr. aksje. Kan jo også bare være at de har forsøkt å legge inn tall, men så har allergien Evilfreud har fortalt om slått ut for fullt så ramlet tallet ned i 0.

2 Likes

Gillade speciellt roadmapen från kvällens presentation:

3 Likes

He he. Kvartalspresentasjonstemplaten til Hegnar håndterer ikke Funcom resultater…syntax error…:joy:

3 Likes

Veldig enig. Har fremdeles snitt på over 3 men er nå ganske sikker på at jeg ser pengene igjen en eller annen gang i løpet av neste 6 måneder…dig sannsynligvis med litt rollercoaster før vi kommer dit

3 Likes

Blir spennende å se om vi når target til @Christian på 3,40 imorgen…

Eh, nei :face_with_head_bandage:

Mangler dessverre 2800 TUSD i resultat. :disappointed:

2 Likes

Om vi gjør d…good thing for da er jeg i pluss…bad thing for da er Funcom fremdeles en «tulleaksje»

Sitter med snitt på 1.15 som den idioten jeg er i følge DN. :sweat_smile:

6 Likes

DN hadde planlagt en større positiv artikkel om Funcom vet jeg. Nå har de måtte endre på planene i løpet av dagen etter hva jeg har hørt. Så vet ikke hva som kommer fra de i morgen.

Hvorfor endret de planene? Fordi tallene var gode?