Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Var vel fordi tallene var mye dårligere enn antatt?

For en overskrift… Bedre å investere i Salmar i dag tenker jeg! :smiley:

summa summarum så var det en sund q3 rapport med flera nya investeringar och trots detta ett positivt resultat. Hade man hållit över företagsnamnet är det nog flera som hade tyckt detsamma.

Märkligt att folk ska bli så j*vla nervösa av Fucom :grin:

Hva sikter du til?

De klarer ikke skrive selskapet i artikkelen riktig engang :stuck_out_tongue: Uncom, pun intended?

1 Like

Vet ikke om hegnar sin artikkel om q3 har blitt postet her… Utrolig “må vel lage en artikkel da” tone. Ingenting positivt, og overskriften insinuerer nesten av Funcom lyver når de påstår de tjener penger. I tillegg har de skrevet “uncom” i første setning… Utrolig!

Edit: Jeg og Janno postet visst samtidig ja… :stuck_out_tongue:

Helt utrolig hvor sløv mye av journalistikken her til lands her. Skulle tro kravet til å bli journalist var bachelor i folkehøyskole.

Fordi intervju objektet ikke ønsket å stå frem. Hvem ønsket han ikke si noe om. Det er hva jeg vet.

Jeg mente den Evil postet fra Hegnar… Syntes de kunne vært litt mere positive… “dette sier Funcom”

Høy omsetning fra start

Jeg tror den satt langt inne :smiley:

Nesten 4.3 mill aksjer omsatt på 10 min. Kursen tilbake på 2.2

Det at kursen holder seg stabil og at folk ikke panikkselger helt uten grunn er veldig positivt. Er taxisjåførene endelig ute av aksjen?

Med forbehold om at jeg ikke jinxer.

1 Like

Såå… marknaden tycker alltså att funcom ska värderas på dessa nivåer förevigt. Förstår ingenting av det här jag :joy:

1 Like

Meh. Har en liten pott i Funcom, men vurderer nå å ta tapet og sette alt inn i Ethereum istedet.

Kjøpte litt Ethereum XBT bare for å se hvordan det er, den stiger hele tida virker det som.

Hah. Hele tida? Da har du ikke fulgt med. Det er først nå den har brutt opp, den har stått mellom 290-310 i ukevis nå. Lang konsolidering… Men denne oppgangen her minner om den gangen da ETH stod i 42 dollar, og så krøp den sakte men sikkert opp mot 47 før det eksploderte opp mot 100, 200 og til slutt 400.

Ok, har ikke fulgt så mye med nei. kjøpte den 30/10 så det er ikke så lenge siden.

Hehe, i tide for neste rykk opp kanskje. Får se hva som skjer videre nå, med tanke på det enorme ascending bullish triangelet som har utviklet seg de siste 5 mnd.

Beklager denne korte avsporingen, får holde oss til Funcom nå :slight_smile:

Aksjen reagerer med å gå litt opp, så litt ned, og nå i omtrent 0?

Så kvartalstallene var som forventet?