Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

alle “salgs kandidatene” til investech er opp idag :smiley: hehe

2 Likes

Tydeligvis noen som vil ha enda billigere inngang! Samme driten som i Targovax!

2 gangen de kjører det showet på kort tid nå. Forrige gang fikk man en reaksjon ned, spørs om ikke de som er lasta gir mer beng denne gangen.

Noen som kan lime inn grafen til investtech

Spent på hvordan de tegner trendkanalen

Er det denne?

Var det ikke kjøp rett før det som de bomma på?

Investtech sin graf med trendkanal mener jeg, tror du må være abonnent

OK. Forsto det var feil. Jeg er dessverre ikke abonnent.

1 Like

Bare husker den dunka ned i 2.0 her for noen mnd siden - det var vel før inside salget. Investech sa selg og ikke noe støtte før 1,40 eller noe. Investech ser nedside på 40% eller noe var vel overskriften.

Det er ikke noe “føling” på analysene til Investech. Kun teknisk analyse.

Jepp, og den TA-en hadde akkurat like mye troverdighet som denne TA-en.

1 Like

Rart at støtten har falt med 20 øre siden sist da

Fornøyd læll jeg… fikk inn kjøpet på 2,04.

1 Like

De har vel en fallende trendkanal de tar utgangspunkt i, støtte vil da også være fallende.

Tjah, ikke så rart at de setter opp motstand på 2,30 synes jeg. Rart de ikke har tatt med den på 2kr.

Jeg synes Funcom ser rimelig svak ut teknisk, men det “skjer” vel lite her før støtten på 2 kr blir brutt.

Journalistikken holder ikke mål i mange sammenhenger. Grunn god nok til å la være å bruke tid på hegnar.no.

Her er journalistikken helt kurant. Hele artikkelen handler om at Investech ser tre salgs-kandidater. Ikke noe der om hva Hegnar tror. Og det er heller ikke spesielt fokus på Funcom over andre som vi har sett tidligere. Helt grei artikkel dette som holder seg til fakta. Om analysen til Investech er feil er et annet spørsmål.

2 Likes

Investtech skiller mellom støtte og trendgulv

2 Likes

Hmm, ser dårlig ut ja, nesten like ille ut som da den gikk ned til 2,09 tidligere :stuck_out_tongue: