Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ni fyller i själv TA… räcker om Investtech eller någon annan skriver dåligt om Funcom… då alla är rädda…
Funcom billigare än före CE och SWL :slight_smile:

1 Like

Og to av aksjene i artikkelen er opp 3%og 4% i dag :stuck_out_tongue: “kjøp, kjøp, selg” skulle vært tittelen

Jeg dobler på 1.20 om dette slår til.

12 Likes

På HO skriver dom om 0.98 :slight_smile: men man vet aldrig om maffian styr… :grin:

2 Likes

4 uker til jul og da starter bearded lades hypen. Glem det ass :smiley:

3 Likes

Ser vi 1,40 svindler jeg Nordea for 400 mnok og kjøper hele dritten.

12 Likes

Og det er derfor du er månedens tekinvestor, tenker stort!

3 Likes

Blir det billigere nå bør vi nesten telle på knappene.

IMG_0462

13 Likes

“NY MELDING: FUNCOM KJØPT OPP AV TEKINVESTOR”

2mnd senere:

“FUNCOM TVINGES TIL Å LAGE YNDLINGSSPILLET TIL JØRGEN(tror det var Pdx?)”

:stuck_out_tongue:

13 Likes

Leisure suit larry VR?

2 Likes

“FUNCOM LANSERER SITT NYE RPG: 100 BAGGER VS NORSK FINANPRESSE”

Vi tror dette spillet vil ta markedets med storm. Som helten 100 Bagger får du blant annet muligheten til å gi T. Chr. Jensen og Hegnar en real runde deng. Dette kommer til å ta helt av! - CEO Hakon AutoGlaze Hansen

26 Likes

Jeg er jo helt enig med deg i det! Mener bare at journalister bør nyansere/analysere. Ellers er jo det bare en «reblog». En «nyhetsbot» gjør mer utfyllende arbeid😝

“FUNCOM RELANSERER BULLY” - Ta rollen som småinvestor hvor oppgaven er å Twittermobbe Tom, Tom er en utvasket misslykkes investeringsøkonom. Spillet vinnnes når Tom resetter statistikken sin på Sharewille melder en entusiatisk Rui.

7 Likes

Savage 8 tegn

I slutten av juli da jeg måtte selge alle aksjer sa jeg at jeg skulle inn før 25 nov. Det er på fredag. Har allerede kjøpt det jeg skal ha. Men kan kjøpe litt mer. Jeg er spent på om kursen begynner å krype oppover neste uke altså. Utrolig hvordan spådommene mine slår til i denne aksjen :joy:

16 Likes

hvordan blir resultatet for 2018?

  • Underskudd
  • Pluss minus null
  • Profit, men dårligere enn 2017
  • Som 2017
  • Bedre enn 2017

0 stemmegivere

3 Likes

Jeg stemte som 2017. Jeg antar at de i 2018 investerer tungt i to nye prosjekter uten å få noe inntekt fra dem, mens de lever videre på CE og SWL. Jeg forventer mao Q2 2018 til å levere veldig bra, mens de andre kvartalene blir heller dårlige.

3 Likes

Tyngden i investeringer er vel i utgangspunktet noe de ønsker å ikke bruke for mye på. Noe som de har brent seg på tidligere og uttrykt at målet er flere produksjoner med lavere kostnader. Men at det vil være merkbart er vel sannsynelig. Mer merkbart enn utgifter til CE, SWL og Bearded Dragons i 2017 dog?
Litt ekstra tiltro til Bearded Dragons produksjonen og konsoll-salg av CE for min del, så håp til hakket bedre år i 2018 enn 2017.

1 Like

TA som säger risk för ner till 1.20 säger ni?

Någonstans måste väl ändå det fundamentala ta över? Helt orimligt att värdera ett bolag med funcoms siffror till såna nivåer, oavsett hur “dålig trenden ser ut” eller hur mycket vi är i en “fallande trend”.

Fattar ingenting :joy:

6 Likes

Behöver lite mera riktiga investerar… som tittar på den fundamentala… kanske 1 december? :wink:

2 Likes