Jeg var også nær ved å selge, men vil ha en slant.
Får vi en dipp kjøper jeg gjerne 30k tilbake.
dette går opp helt til de største vil selge og da raser det…
Ser ut til at vi skal ned en del nå altså, hva tenker dere?
Hold fast…
Tror den havner i pluss
Kjøpte tilbake de 20k for 3.77. phu!
Kjøpte 20k 3,73
Edit: føles bedre med 50 k enn 30k
Eg tipper på reprise av Tirsdag Slow and steady opp eit par % (Uten evt. nyheter)
Kjøpte litt her eg og, og med det eg kjøpte igår mot slutten, så har eg 25k så ikke rare greia
Forberedt på fall, men tror vi er høyere enn 4 kr 1.februar
Ikke uventet, den gikk jo opp 16% i går jo come on… Dagen har så vidt startet, konsoliderer, bygger nytt momentum blablabla. Tipper vi ender rundt null kommer det ingen news i dag, så er det video og stream i morgen.
Hypen er virkelig.
Kroppstemperaturen min ligger sikkert på 13 grader nå
La inn noen kjøp mellom 3,6-3,70
Edit: på tur oppigjen da, så da blir det med det eg har
Fin kjøpsmulighet
Nja, er fortsatt for tidlig å si Klokken er jo bare 10:38 og over 70 M i omsetning
La også inn kjøp i dag, foreløpig ikke fått noe😆 En vill start på dagen, høy omsetning og mange stoplosser som røyk😂 Jeg har ikke solgt noe siden jeg kjøpte meg inn, er ikke så god på raske penger. Forstår de som vil trade allikavel i en så volatil aksje som Funcom.
Kjøpte 20k til på 3,71. Om vi ender opp mot 4 kr i dag så selger jeg ut de 40k jeg kjøpte i dag. Gratulerer til de som har tatt gevinst i dag!
Hva tenker folk her inne kursen står i 6. februar? Noen som kan lage en poll for morro skyld?
Nå henter den seg inn😊, svarte at den stoppet på 3,61 bare 1 øre i fra mitt kjøp. Kommer ikke dit ned igjen. Jaja må kanskje bare smelle til nå før den er i blått igjen🤔
Hva står FUNCOM kursen i 6. februar?
- Under 1 Kr.
- 1-1,50 Kr.
- 1,50-2 Kr.
- 2-2,50 Kr.
- 2,50-3 Kr.
- 3-3,50 Kr.
- 3,50-4 Kr.
- 4-4,50 Kr.
- 4,50-5 Kr.
- Over 5 Kr.
0 stemmegivere