Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg var også nær ved å selge, men vil ha en slant.
Får vi en dipp kjøper jeg gjerne 30k tilbake.

2 Likes

dette går opp helt til de største vil selge og da raser det…

1 Like

Ser ut til at vi skal ned en del nå altså, hva tenker dere?

Hold fast…

Tror den havner i pluss

Kjøpte tilbake de 20k for 3.77. phu!

2 Likes

Kjøpte 20k 3,73

Edit: føles bedre med 50 k enn 30k :grinning:

3 Likes

Eg tipper på reprise av Tirsdag :slight_smile: Slow and steady opp eit par % (Uten evt. nyheter)

Kjøpte litt her eg og, og med det eg kjøpte igår mot slutten, så har eg 25k så ikke rare greia

2 Likes

Forberedt på fall, men tror vi er høyere enn 4 kr 1.februar

1 Like

Ikke uventet, den gikk jo opp 16% i går jo come on… Dagen har så vidt startet, konsoliderer, bygger nytt momentum blablabla. Tipper vi ender rundt null kommer det ingen news i dag, så er det video og stream i morgen.

Hypen er virkelig.

Kroppstemperaturen min ligger sikkert på 13 grader nå :thermometer_face:

1 Like

La inn noen kjøp mellom 3,6-3,70

Edit: på tur oppigjen da, så da blir det med det eg har

2 Likes

Fin kjøpsmulighet :slight_smile:

1 Like

Nja, er fortsatt for tidlig å si :slight_smile: Klokken er jo bare 10:38 og over 70 M i omsetning :open_mouth:

La også inn kjøp i dag, foreløpig ikke fått noe😆 En vill start på dagen, høy omsetning og mange stoplosser som røyk😂 Jeg har ikke solgt noe siden jeg kjøpte meg inn, er ikke så god på raske penger. Forstår de som vil trade allikavel i en så volatil aksje som Funcom.

1 Like

Kjøpte 20k til på 3,71. Om vi ender opp mot 4 kr i dag så selger jeg ut de 40k jeg kjøpte i dag. Gratulerer til de som har tatt gevinst i dag!:slight_smile:

Hva tenker folk her inne kursen står i 6. februar? Noen som kan lage en poll for morro skyld?

2 Likes

Nå henter den seg inn😊, svarte at den stoppet på 3,61 bare 1 øre i fra mitt kjøp. Kommer ikke dit ned igjen. Jaja må kanskje bare smelle til nå før den er i blått igjen🤔

Hva står FUNCOM kursen i 6. februar?

• Under 1 Kr.
  • 1-1,50 Kr.
  • 1,50-2 Kr.
  • 2-2,50 Kr.
  • 2,50-3 Kr.
  • 3-3,50 Kr.
  • 3,50-4 Kr.
  • 4-4,50 Kr.
  • 4,50-5 Kr.
  • Over 5 Kr.

0 stemmegivere