Faen jeg var svett på 3.50 kjente stålballen ruste, heldigvis datt dem ikke av, så sitter fortsatt med alt
Det er bare noen tall på en skjerm
hehe ja er vel det, måtte slå av pc og roe meg ned litt, farlig sitte se på di tallene når det går gal vei
Negativ kursutvikling den dagen det er høyest omsetning i et lengre rally. Det kan se ut som toppen før en korreksjon
Har tenkt tanken jeg også. Et fall på så høyt volum lover ikke helt godt
Jepp. Det er ekstremt usikkert hva som skjer videre nå. Den nest mest omsatte aksjen i dag (etter Hydro) - ganske sprøtt??
Er vell svært vanskelig å trekke en sånn konklusjon dersom det slippes både ‘Dominate’ trailer og PvP stream i morgen? Tror forøvrig mandagen gjenntar seg og at vi bikker over iløpet av ettermiddagen. Men spennende er det!!
Skulle egentlig ikke forundre meg om vi ender i pluss i dag… Tror folk har hatt lyst å posisjonere seg i og med at i morgen kommer streamen vi har ventet på.
Ja, men tror du ikke at en positiv trailer allerede er priset inn nå?
Det var også min tanke og funcom i sine villeste perioder er fort kjennetegnet med at folk selger seg ut/ned i håp om en trade og så blir de løpende etter når kursen ikke går som planlagt. Kanskje er det som er det virkelige funcom-toget?
Som eg sa, så la eg inn kjøp under 3,7, så eg har fått litt mellom 3,6 og 3,7 pluss det eg kjøpte igjen i panikk igår, på 3,90
Inne med 45k
Jeg fikk 20k på 3,55kr
Flott hvis vi kan Close rundt 3,70, for da startet vi herfra når neste rykk kommer. For det er vel ingen av dere som er i tvil om att når Funcom starter PR. mølla for fullt kommer vi til å få en runde med like ville tilstander som vi har hatt om ikke enda villere. Det kommer til å hagle med positive omtaler fra mange streamere(MK1) har jo nevnt att det er noen skikkelige storlakser Funcom har fått på kroken. Det Funcom har vist oss til nå er teasere. Det vi kommer til å få se, vil for alvor vekke vil ha begjæret i gamerene verden rundt. Det har nå gått rett tilværs i dagesvis. En dag med nedgang, panikken er til å ta og føle på, nei dette går nok til en viss plass… Tror ikke det jeg, mulig jeg tar feil men vært ett forsøk. Vi kan jo snakkes etter Cgi traileren er sluppet. Er ganske så sikker på, att da er stemningen her inne ganske så oppstemt. Lurer på hva folk sier viss det skulle renne inn gode annmeldelser i tillegg. Selv om det mildt sagt har gått dårlig for Funcom ved tidligere slipp, er situasjonen en helt annen i dag . Ivertfall i forhold til pengebruk. Gi meg EN god grunn til att CE skal selge dårligere enn konkurrentene sine? Så og si ALT Funcom har vist oss den siste tiden er blitt tatt i mot med stående ovasjoner fra majoriteten her inne, nå er ordlyden noe annerledes. Det blir vel ikke bra denne gangen heller vel, jeg velger heller å fokusere på det jeg har lest i tidligere poster av mange dyktige folk her inne på forumet. Dette ser fantastisk bra ut, skrev mange av dere. Dere var ikke alene om å trykke det dere så til deres bryst. Youtuberene var helt enige med dere, 90% likes. Funcom er virkelig inne på noe, dere lar bare redselen for å bli den siste idioten styre valgene deres i for stor grad. Hvor er det blitt av optimismen. Konkurrentene selger glatt 500-1000k det er bare på PC, vi får x-box og ps4 i tilegg. Skulle vi selge 1Mill, er fremdeles 4 kr dyrt? tror ikke det. Jeg sjangser på å bli en av de siste idiotene, synes oddsene er for gode til å la være å prøve.
Blir nok mere beskjedent fra meg fremover, reiser med fammen ned til østen i tre uker i morgen.
Lykke til samme hva valgene deres blir og takk for ett MEGET godt forum, nesten for mye bra info her til tider sliter med å fordøye alt.
veldig enig idet du skriver her, denne korreksjonen har jeg i grunn ventet på i en uke, bra den kommer nå, CGI og annbefalinger fra Youtubere kan fort lage det trangt i dæren fremover ! kommer til og sitte med 50-70% over release.
Amen @Halling. Veldig bra skrevet. Trengte denne påminnelsen nå. Er lett å miste troen når det er store penger i sving. Men husk vi er fremdeles mye høyere en vi var i forgårs og da var det høyt.
Proffene selger og små investorer kjøper i dag ut fra mønsteret.
Netfonds, DNB og Nordnet størst på kjøpersiden, Pareto , Nyenbergh Holding på salgsslisten.
Men kan slå begge veier, vi kan fortsette ned i morgen eller nytt forsøk på å etablere brudd over 4 kr.
De måtte skjule noe greier der også. Zoomet plutselig inn på ansiktene deres i stedet for å vise skjermen. Hva er de skjuler mon tro?
Nå vet jeg ikke om jeg hadde uflaks når jeg ser nå, men er det der et 1 milliard kroners spill?
NPCene står jo oppå hverandre. “Realistisk og brutal combat” er jo kun splatting når NPCer eller spilleren dør. Blod over hele skjermen når man tar skade, mer tegneserieaktig enn brutalt og realistisk. Slik jeg ser det virker det nærmere MMO combat enn realisme som mange andre spill i survival-sjangeren spiller på.
Selv om videoen var kopi. Så er all pr god pr skal huske denne videoen fikk god respons så kanskje spillet vil klare seg slik den er der