Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hahaha :joy:

Hur fan är det ens möjligt att sätta en sån rubrik?

DI Digital: "Swedbank Robur Ny Teknik investerar 90 miljoner i Funcom"
E24: "Funcom-jubel etter svensk millioninvestering: – Den største spillinvestoren i Norden"
Fz.se: "Funcom skaffar massa pengar för att kunna licensiera ut Conan, Mutant och andra varumärken"
gamesindustry.biz: "Funcom takes $10.6 million investment ahead of licensing push"
vafinans.se: “Swedbank Robur Ny Teknik blir ny storägare i norska spelutvecklaren Funcom”

Osv osv osv…

Men hegnar, dom kör sitt eget race!

14 Likes

HO är som dom flesta folk på ho forumet… tänker lite annorlunda… :grin:

4 Likes

En smilende fortjent fornøyd Rui!

15 Likes

For en dag. Dette gikk jo over all forventning. Hadde sett for meg en god økning. Men ikke så god.

1 Like

Som forventet vil jeg si etter denne flotte nyheten. At ny teknik går inn på eiersiden er kanskje et av de beste kjøpssignalene man kan få i nordiske spillaksjer. Og de betaler premie!

Vi har tittar på det här bolaget i tio år, men alltid tyckt att kostnaderna är för höga och de har aldrig gått med vinst. Nu står dock stjärnorna rätt. Bolaget har visat lönsamhet de senaste kvartalen, de har tagit ner kostnaderna kraftigt och i och med att de gör den här IP-dealen (med IP avses rättigheter reds anm.) så kontrollerar de nu sitt eget öde på ett helt annat sätt”, säger Erik Sprinchorn, fondförvaltare på Swedbank Robur Ny Teknik.

13 Likes

Tror vi har flere dager med moro foran oss. Litt annerledes denne gangen… Jeg tror ikke vi skal under 3 igjen når vi nå beveger oss over på onsdag/torsdag :wink::clinking_glasses:

Postet en av mine meget sjeldne kjøpsanbefalinger om Funcom på Shareville 22. nov. Da er det fint å kunne poste denne mindre enn en mnd etterpå. Håper på flere følgere der nå :slight_smile:Fra shareville

22 Likes

Meget bra, @anon91440261 Du er tydeligvis en mann vi kan stole på! Derfor kjøpte jeg mer på 2,05 torsdag 23. november. :money_mouth_face:

2 Likes

Historisk har dagens nye storeier gjordt det godt på sine investeringer!

7 Likes

Det gjør godt å se positive artikler om Funcom. Nå som det er seriøse fond som har kjøpt seg inn så slipper vi kanskje overskrifter som “Funcom er en tulleaksje” og “Man trenger ikke være dum for å kjøpe Funcom-aksjen, men du verden som det hjelper”,. Jeg håper dette endelig er der det snur, og at vi ikke var så dumme likevel.

19 Likes

Den som ler sist, pleier som regel å le best, @thomashagen :joy:

5 Likes

Lurer på om gamle Hegnar har gått på en stjernesmell i Funcom?:thinking:At de heller ikke i dag klarer å komme med en positiv artikkel sier det meste.

Det er nå det virkelig blir artig å være Funcom aksjonær😀

Synes ikke dette er så ille jeg da. De fikk det til og med til å se ut som en anbefaling av Myrseth.

De kommenterte det såvidt på HegnarTV også:

EDIT: Feil link. Fra ca 5:15

2 Likes

Hva ble nevnt på HegnarTV ?

Kan noen forklare meg hvorfor HUGO står i 6.25 og FUN bare 2.65?

Må le av hengnar tv. Når de ikke vet hva de prater om burde de kanskje holde kjeft da… Alt de sa er jo direkte feil… Useriøst!

1 Like

Hegnar er og blir en nedlatende fyr og ikke kan han kle seg heller. :joy::joy:
Er den siste personen jeg hører på når det gjelder investeringer

1 Like

Var det spørsmålet seriøst burde du holde deg på HO!

?? Jeg har ikke følgt med tydligvis.

Slår meg at DN har sett twitch streamen idag.

1 Like