Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

432 avanza aksjonærer i Funcom nå, opp 20 fra igår og opp fra 366 før meldingen

12 Likes

Blir fint når antallet har doblet seg. Jo flere jo bedre :slight_smile:

1 Like

Blir enda bedre når kursen har doblet seg! :star_struck:

1 Like

he he ja enda flere småaksjonærer som skal selge seg ut på toppen av hypen.

1 Like

Det klarer de ikke. De selger for tidlig og kjøper seg inn igjen når jeg og du skal selge :slight_smile: hehe :zipper_mouth_face:

4 Likes

Det er 1900 aksjonærer fra Avanza i f.eks. Stillfront med tilsvarende market cap (inntil sist avtale blir gjennomført). Det er mye å gå på med litt positive meldinger fra Funcom. F.eks. melding om en ny publishing-deal. :slight_smile:

8 Likes

Nån som har översikt på ordredybden i FUN ända ner mot 2kr?

Svarer deg her, siden det har lite med aksjonærtråden å gjøre :slight_smile:

Hvis vi kommer på 2,93 igjen, så er vel sjansen for at vi har nok moment til å komme over 2,97 til stede og så er neste motstand 3,24? Nedover, så må vi vel ned under 2,80 før den støtten blir brutt og vi skal ned mot 2,60 igjen. 2,93 høres da ut som en trade gjort midt i mellom, med antagelsen om at motstanden på 2,97 holder?

4 Likes

Perfekt -tack!

Har ordre på 2.07 ut uka.Den har ligget ute i 2 uker. Får nok aldri kjøpt Funcom ned mot 2 kr nå og det er jeg glad for :slightly_smiling_face: Blir spennende å se hvor vi stabliserer oss fremover.

3 Likes

Solgte bittelitt på 2,83, ser ikke såå veeldig lurt ut, men trener litt på å selge etter oppganger, ikke bare å kjøpe før oppganger som jeg stort sett treffer greit på. Er halvparten av traderpotten jeg kjøpte på 2,49 for noen dager siden.

4 Likes

Christian, vi skal jo opp å teste 2,97 i dag.

3 Likes

Følgende resultat trade, Solgte på 2.80, kjøpt tilbake på 2.81, solgte disse på 2,94, kjøpte tilbake disse på 2,83.

1 Like

Vær så god! :slight_smile:

Kanskje? Jeg syntes det så litt svakt ut, men hadde tydligvis satt for tight-stop-loss. Får se om jeg klarer å sette dette litt bedre etterhvert. Har en elendig track-record på å selge for tidlig eller for sent, så må øve litt med mindre poster, så får jeg en god feeling på noe annet enn innganger. :slight_smile:

2 Likes

Skal vi ned mot test av 2,60?

Har lite å kjøpe for så får ri bølgen uansett utfall

Hvorfor er det plutselig så mye snakk om 2.6 no da?

Fordi folk vil ha lavere inngang og skaper litt frykt… ( om dette var annet forum.) Evt det er støtte. Stol på egne avgjørelser .

5 Likes

Bingo, folk blir grådige. Så har de solgt og nå vil de ha ny inngang.

7 Likes

Ser den ja, det er rart hvordan det blir snakk om hvor støttene er når me har surra rundt motstanden litt :slight_smile: ganske lett å lese hvor folk vil ha fokus, hehe

2 Likes