Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Oppgangen denne uken har igrunn satt alt teknisk til side og vel så det. Det fundamentale dreper TA hver gang. Vi vet 2018 blir bra og oppturen er igang. Bare å nyte showet

8 Likes

Sunnhetstegn at aksjen roer ned litt og samler krefter til januar. :slightly_smiling_face:

5 Likes

Det er nesten litt skremmende, men det er også det som er så gøy med Funcom😊

1 Like

Topp 15 rikeste svensker i 2017:

1. Ingvar Kamprad
  2. Stefan Persson
  3. Hans Rausing
  4. Frederik Paulsen
  5. Jörn Rausing
  6. Melker Schörling
  7. Antonia Ax:son Johnson
  8. Finn Rausing
  9. Kirsten Rausing
  10. Ane Uggla
  11. Dan Sten Olsson
  12. Fredrik Lundberg
  13. Bertil Hult
  14. Gustaf Douglas
  15. Carl Bennet

Mr Fredrik Lundberg har nå til salt i grøten iallfall :slight_smile:

Hva har Fredrik Lundberg med Funcom å gjøre?

ifbm nyhetene som kom i forrige uke så var hans navn nevnt. Prøver å finne tilbake i strømmen av info.

Det var vel Malmberg ikke Lundberg

1 Like

:blush: uff og uff. Stemme det. My mistake. Its What trump would say. Fake News.

4 Likes

Trump innrømmer aldri å ha sagt noe galt. Han tåkeprater det bort og angriper de som konfronterer han.

2 Likes

Hva tror dere?

9 Likes

:fairy:t3:‍♂️:mrs_claus:t5:29,9 :santa:t3:

2 Likes

Realistisk 25 kroner.
Håpefullt 40 kr

:grinning:

6 Likes

25kr garantert. 50kr stretch goal

3 Likes

Tipper at kursen vil stå en plass mellom 23-28 kr under den største hypen. I forbindelse med full lansering av Conan 8 mai. Med høye salgstall og et BD som også leverer når det blir lansert kan kursen intradag kanskje nå opp til 45-50 kr.

1 Like

er dere seriøse nå?

4 Likes

Du må huske at vi skal ha en spleis, 5:1, 5 aksjer blir konvertert til 1, derved kan en multiplisere kursen med fem, i tillegg kommer kursstigning😊

1 Like

åja sier du det :slight_smile: ikke fulgt med så godt i det siste. får vurdere en post etter hvert da :slight_smile:

2 Likes

Men fire milliarder for Funcom et kanskje litt mye?

3 Likes

Yep, men dette er priser etter spleisen. Iten spleis tror jeg 5-10kr er mulig

1 Like

ja det var i det området jeg og tenkte på en gang i tiden. maks 8 tenkte jeg. men så syns jeg det ble så dramatisk opp å ned på kursen at jeg la det til side å vurdere denne

2 Likes