Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tenker nok at det er i overkant i 2018, men ser alt ut til å gå på skinner under den verste hypen skal en vel ikke se bort fra det?

2 Likes

Dagens kurs etter spleis er vel ca 14 kr, så at den bikker 30 kr tviler jeg ikke på, vil tippe ca 45 kr på topp :+1::moneybag::dollar::heavy_dollar_sign:

1 Like

Nå ble det fristende med Funcom igjen :money_mouth_face: Får bruke fri dagene på å vurdere dette :blush:

2 Likes

Setter våe lit til hype og masse nyfrelste svensker. Dobbelt så stor menighet gir jo dobbelt så mye morro :smiley:

5 Likes

Skal vel heller ikke se bort ifra at de en gang kommer på børs i USA, selv om de sa noe annet. Da snakker vi i tilfelle om skikkelig FUN! :joy::money_mouth_face::moneybag:

2 Likes

Forholder meg til aksjer før spleis, prøver å være edruelig nå( vanskelig i disse juletider). Mellom 6-8 kr er mitt bett.

2 Likes

Edruelig er viktig. Det som er bonusen slik jeg ser det er at svenskene jevnt over godtsr høyere pe og at det nå er langt flere investorer som kniver om de omsettlige aksjene i fun. Blir nedten garantert oppgang. Spørsmålet er bare hvor mye

5 Likes

447 avanza-brukere i Funcom, opp fra 366 før Swedbank Robur gikk inn i Funcom.

8 Likes

Da er du enig med meg da? :+1:
6 kr tilsvarer vel ca 30 etter spleis, 8 kr blir vel rundt 40?

5 Likes

Lol, hadde ikke fått med meg spleis, trodde folk kollektivt hadde overforsynt seg med akevitt her

13 Likes

Kan dere ELI5 det med spleis? Så at det var noe med det nye selskapet, men forstår det ikke helt

jeg og trodde den var bunnen i akevitt flasken som snakket :sweat_smile:

ser det er null på short listen av funcom aksjer og nå.

Det har det vært siden 22.11. Kan dog være short, om det er under 0,5%.

leste med trøtte øyene 22.12.

da var det veldig gamle nyheter for alle sammen plutselig :sweat_smile:

Men de som kvittet seg med shorten traff i hvert fall merkverdig bra.

sånn er det å være rik å høyt oppe. da sitter man med de beste kortene å den siste infoen før alle.

Ikke bare kitron som gir romjulsgaver. Funcom 3kr, lenge siden vi så en slik kurs :rocket::clap:

13 Likes

3,5 før nyttår? :money_mouth_face:

3 Likes

Tror vi skal ned igjen litt. Tipper 2,86 fredag kl 1625