Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg tror vi slutter på 3,12 på fredag.

5 Likes

tja,tradisjonelt har ofte romjulen vært en meget god periode for funcom og med ny teknik nylig inn tungt på eiersiden…på den annen side snudde den nylig på 3. blir spennende om den bryter 3 nå eller om det skjer senere i 2018, noe jeg regner med.

1 Like

Er vell kun psykisk motstand på 3? Mye motstand på 3.24(3.2). Hadde noen dager i sommer mellom 3/3,2.

1 Like

Solgte alt på 2.94 med plan om lavere inngang på en dupp utover dagen :slight_smile:

2 Likes

Ikke langt til 3 igjen nå!

Hva er market cap nå? om man tar med emisjonsaksjene?

3.02 tut tut

ca 386mill * kurs, så 1165mill

2 Likes

Tørr ikke selge noe nå, fordi nå går vi på svenske invasjon. hva skjer når vi får nyheter…

12 Likes

Old news i presume
Fredrik postet on Twitter. Funcom to Launch Limited Time ‘Saga Servers’ in 2018 - Age of Conan: Unchained - MMORPG.com po.st/5s7w6J via @MMORPGcom

Enig, jeg hadde opprinnelig 2.99 som kortsiktig kursmål. Men det var jo før nyhetene som kom. Og det var jo nyheter som av en slik karakter at jeg er er generelt mye mindre redd for et tilbakefall av kursen. Dessuten kan det også komme flere nyheter raskere nå. Info er gull. Funcom går ofte mye på positive meldinger.

10 Likes

3,06… flott med romjul og Funcom.:evergreen_tree:

2 Likes

Moro med litt fart her, bra omsetning også :slight_smile:

Noen burde poste sing halleluja med dr alban

1 Like

nu flyger vi mot 4 nok! :smiley:

3,24 neste stopp . Så spørs det om vi durer videre til 3,6x :santa:t3::santa:t3:

3 Likes

Sluttet på hod

5 Likes

Close over 2,97 det er sterkt TA.

@Christian @Bullishproof Hva sier videre TA?

1 Like

https://www.investtech.com/main/market.php?CountryID=1&p=staticPage&fn=wpArticle&tbReport=rptNewYearRocketsOse201712&lang=NOR

5 Likes