Hmm, sto 3.07 hos meg @GRIGG
3.07 før sluttauksjon, sluttauksjonen “presset” den opp til 3,08.
Kjøpte tilbake 15k på 3.06, tror nok den skal videre i morgen. Klarer ikke holde meg unna…
Godt fornøyd med Fun dagen, men med fasit i hånden er eg skuffet over at eg ikke kjøpte litt tidlig på dagen
Du er nok ikke helt alene om det.
Fornøyd jeg også med 95k aksjer til snitt 2.57. Fikk 35k på 2.52 i dag (som sagt, beklager hvis det fremstår som skryt). Det er den vanlige strategien. Legger ut ordre i forveien.
hehe jeg har samme snitt som deg.
fikk 10 på 2.650 og 25 på 2.53
Snitt 1.78 her nå etter å ha kjøpt mer aksjer igjen.
Hilser den på 2.5ish i morgen er jeg klar igjen
Som sagt, like heroine…
Har snitt på de nye aksjene (ca 100 000) på ca 3. Men har gevinst sikret og tradet litt så skal ikke klage…
Tror på teorien til @Irathi med pang salg av CE de første ukene…
Er det noen som vet når vi kan få den første pekepinnen fra steamspy, etter EA, sånn ca? Er det 2-3 dagers delay?
Er du sikker på at Funcom er inklusiv i dette? Har sjekket opp i det tidligere, og mener de slipper unna siden Norge ikke er med i EU.
https://www.afm.nl/en/professionals/registers/alle-huidige-registers/netto-shortposities.aspx
"If a share has its principal trading venue in a non-EU country, articles 5, 6, 12 and 15 of the afore mentioned regulation are not applicable to that share, and short sell positions in that share do not need to be notified to the AFM. "
Og hvis du søker opp selskapene som er unntatt (i ESMA-registeret), finner du Funcom.
https://registers.esma.europa.eu/publication/searchRegister?core=esma_registers_mifid_shsexs
Tror du på det? Sånn seriøst?
Vad tror ni för försäljningssiffror de första veckan/veckorna som marknaden skulle tolka som bra/mycket bra?
Hmm, står de på unntaksliste så er de vel unntatt, men Norge må jo ta direktivet gjennom eøs og det er jo likestilt om vi er medlem i eu eller ikke. Men er jo bare å fyre en mail til tilsynet, de var faktisk aktive på XI dagen tjenesten ble lansert for spørsmål og tips til forbedringer.
Tja nå.har jeg truffet godt de 3 siste dagene med tradene mine. Kan hende den lukter på 3.6-4 en gang til men jeg tror den vil komme ned på 2 tallet nok en tur. Det er tross alt Funcom, alt kan skje
Har ikke satt meg inn i reglene her men er vel en hel “haug” med selskap som er registrert på Bermuda på den listen på ssr.finanstilsynet.no
Ark solgte nesten 900 000 den første måneden. Hvis CE selger over 25 000 dagen vil det bli en voldsom reprising av aksjen…
Dette var før siste nyhetene, men alt kan skje. Kanskje ikke i morgen men