Har du den listen over første uken til ark?
Nei, hør med @Irathi, han har ihvertfall månedstallene for Ark…
900 000 per måned tilsvarer 29 000 per dag. Jeg tror CE vil nå opp imot 25 000 per dag som tilsvarer 775 000 den første måneden…
Var noen som fant en måte å hente ut gamle data fra steamspy.
http://web.archive.org/web/20150401000000*/http://steamspy.com/app/346110
Trykk på datoer som er aktive.
Vi får håpe på en tilsvarende utvikling for CE.blir spennede å følge med. Får håpe CE har nok nyskapende elementer til at det blir spennede og unikt, samtidig som mainstream nok til å fange massene.
Det hørtes vilt ut! At CE selger 29k pr. dag har jeg ingen tro på. Anslår 150k den første måneden. Vurderer likevel å sitte med en liten post over launch nå som kursen er kommet ned igjen Litt krydder i hverdagen må man ha!
Måste säga att trailern som kom idag var långt under mina förväntningar. Vad försöker de sälja med den? Samarbetsmodus? Tror kursen ska ner lite till innan 31:e, sen kan det hända att spelet faktiskt är bra och blir populärt. Jag köpte in mig idag på 2,5 och tänkte bli sittande, men sålde vid 3,1 när jag såg hur darrig den var.
Håller ändå tummarna för att det lyckas -köper in mig vid rätt kurs & blir gärna med över launch
Det er vel heller du som var nervøs tenker jeg, og nå er du redd for å gå glipp av rallyet?
Heldigvis er 97% av de som har sett den uenige i at den er dårlig Og 100k views på 16 timer so far ^^ Og over 1800 likes mot 50 dislikes
Skivebom xfrox. Tror det demrer for flere og flere att dette muligens går veien for CE og Funcom. Jeg har nå fått tilbake pengene mine og sitter med 135000 snitt 1,34 I tilleg. Er village til å satse dem,fordi jeg synes dette ser veldig lovende ut. 97% likes…
Tror Funcom køyre 15-20% oppover idag, er en sånn god stemning idag, og mangen siter på utsiden
Siden jeg solgte på bunn igår stiger den til 4 kr før helgen
Sier bare tut tut…

Trailern är bra gjord men jag hade förväntat mig mer “episka” fighter, stora städer osv. Den visar ju egentligen bara starten av spelet. Hade varit bättre timing att köra den som en teaser-trailer för ett år sedan för att “hausse” spelet lite. Men uppenbarligen är jag ganska ensam med att tycka det; som ni säger har den fått många likes… jag är inte orolig för att sitta utanför, aktierna jag köpte igår tänkte jag som sagt behålla, men reaktionen från marknaden gjorde att jag sålde ut mig i förtid. Mycket möjligt jag går in igen idag. Totalt har jag fått med mig en ökning på 200% så oavsett är jag nöjd .
Jag hoppas verkligen att hypen visar sig vara riktig och att Funcom lyckats göra ett riktigt kul spel som säljer bra!
Ska nog hålla mig borta från börsen tills på onsdag då man kan se hur det tas emot på steam, tror det är en vinnare, oftast säljer man vinnarna för tidigt, i mitt fall iaf
Mye på salg nå.
Det er meget avventende nå, min lille pott fra i går ble solgt på 3.17. Syntes det stanget på 3.23-3.24 og volum stoppet opp. Kjøper inn igjen på 3 tallet, men vil se an utviklingen fremover. Ikke noe stress å kjøpe på 3.50 heller hvis CE ligger på topp 1 listen
Litt skuffet over deg Paddy, du har snakket så varmt om å sitte over lansering?
Nej det är sant, förhoppningsvis så kan man hinna in snabbt om man är på hugget då med, jag lärde mig läxan i starbreeze att ligga lång när det ser bra ut. Förhoppningsvis har jag tolkat hypen med conan exiles rätt, den är MYCKET större än dead by dayligt som starbreeze var förläggare till och dem har sålt 1,6mil kopior på 7-8månader på steam endast, bra spel dock!
Litt skuffet over meg selv også. Skulle ikke kjøpe i går heller, men er helt Kronn og kjøper sikkert en liten pott igjen. Det hjelper ikke å ha troa på seier i en kamp hvis ingen vil spille på lag med deg.