oida 2,95
Litt skuffet over meg selv også. Skulle ikke kjøpe i går heller, men er helt Kronn og kjøper sikkert en liten pott igjen. Det hjelper ikke å ha troa på seier i en kamp hvis ingen vil spille på lag med deg.
Litt uenig med deg. Bare fordi flertallet her var negative så betyr det ikke at “verden” er negativ. Alle har sin agenda og det er viktig å ha hodet kaldt og stole på magefølelsen. Har DU troen (som f.eks @halling har) så må du jo bare sitte og ignorere de som er negative. Flere har f.eks advart meg mot Nano, både her og på HO, men jeg har ståltro og har lagt inn en kjøpsordre på mer aksjer i dag.
Jeg har ikke aksjer i Funcom, har brent meg så jeg holder meg unna til jeg ser de klarer å levere. Men jeg begynner å få smått troen på at de faktisk kan klare 4-500k salg og kanskje t.o.m 12-20k første uken. Det blir jo penger av slikt?
Eg har litt lyst til å sitte videre, vil vel tro at flesteparten av dei med større beholdninger som skal ut før lansering, gjerne allerede er ute
Det GJØR jeg også Nocturne, det er ikke Funcom og CE det er noe feil med, men mange av folka som eier Funcom er klin kokos…CE selger mer enn den edruelige fellesforståelsen på forumet her tror (forutsetning at spillet ikke krasjer og er uspillbart)
Da er det vel bare å kjøpe og holde på aksjene frem til fakta foreligger?
Eg var insider, og og eg var faktisk en av dei første som ble det.
Men så skullle eg prøve å bruke mye mindre tid på dette, og da bestemte eg meg for at eg ikke ville være med å betale når eg i utgangspunktet ikke skulle bruke tid her.
Eg har selv hente liste som har vert delt her.
Eg har fortsatt et mål om å ikke bruke tid på dette, men eg klarer jo ikke å følge det opp, så kanskje eg likegjerne kan bli insider igjen.
Ellers klarer eg fint p hente ut liste selv, når eg føler for det
Men, det er ingen på den listen, som vet om Funcom blir å lykkes eller ei
Edit : samtidig så står vel fortsatt ikke i en parate om den enkelte skal selge eller ikke ?
Ikke hvis jeg kan kjøpe og selge litt for å trade noen tusenlapper, ingen som merker det likevel, er bare snakk om 10-25k aksjer. I går måtte jeg snitte ned 2 ganger etter ett kjøp på rundt 3,15 to dager siden, var urealisert 6500,- i minus, realiserte 2000 i pluss. I går kjøpte jeg fordi jeg syntes det så bra ut ved 16.10 tiden på 3.06, solgte på 3.17 i dag.
Du kan jo ligge lang med en porsjon og trade med deler, opp til halvparten f.eks, det gjør jeg hvis jeg har tro på caset.
Heroine…?
Opp på 14plass gamestop
11på pc
https://steamdb.info/ 3 survival spel på top10 listan av steam, Kan Conan exiles bli lika populärt tror ni?
CE kommer helt sikkert til å ligge i toppen av topp 10, i hvertfall første dagene, så får vi bare håpe at den holder seg der!
Ja försäljningsvis tror jag det med, men detta är antal aktiva spelare. Och 3 survival spel på top10 visar vilket intresse det finns för Survival Genre’n. Hoppas verkligen det går hem haha, då blir det en bra vår
Dette blir forhåpentligvis våren da funcom blir løfta opp av gjørma for godt. På sikt kan funcom bli et mini-Starbreeze, men selskapet trenger en suksess først.
Jeg forstår ikke helt hvorfor du er negativ til alle som kjøper og selger Funcom, eller gevinstsikrer etter enorm oppgang på kort tid, når du sitter og trader selv? At andre har større kapital og dermed flere aksjer, som kan gi større utslag i kursen om de selger, er ikke noe argument. Du gjør akkurat det samme selv, men kritiserer andre. Folk har forskjellige tidshorisonter, kursmål, osv. Slik er det bare…
Det jeg har reagert på er når PAS pumper ut 2 millioner aksjer så kursen “kræsjer” på ett blunk for så å kjøpe tilbake når nervøse småsparere har kastet korta med tap. Jeg har alltid manet til edruelighet og er for en stegvis oppgang. Når det blir som det har vært er det vanskelig å sitte rolig i båten da jeg ofte har truffet på trades i det siste.
I dag fikk jeg kjøpt de 10k jeg solgte på 3.17 for 3. Men, jeg skjønner hva du sier og kritikken er berettiget
Skåler på den.
PAS er jeg for så vidt enig i, men i går tjente jeg noen kroner på det. Og det kunne jeg gjort andre dager også, om jeg hadde turt å gamble på det. Og når det gjelder nervøse småsparere, så tenker jeg at de har skyld selv, Funcom er ikke for de lettskremte.