De måtte dessverre selge stunlock for å finansiere trailer
1,5-2mill tipper jeg.
HAHAHAHA
Man må bruke penger for å tjene penger.
JJeg er svært optimist. Iløpet av året, salg på pc, xbox, ps4. Med salg til tider med 10 %. Kan jeg se for meg salg opptil 3 mill eksemplarer. Men selvfølgelig suger spillet så er det noe annet
Er de på hugget hva gjelder tilbuds EA prisene så hiver de Barbarian Pack til 40 usd og standard til 25, hvem vil vell ikke spare 20usd i forhold til 5?
Det er vel det en kaller en “closed beta” som foregår nå før lansering. Avdekke mest mulig problemer og løse flest mulig før tirsdag.
testes nok flittig
Skuffende dag, sitter fortsatt,
En gang lykkes Funcom, tiden er inne
Blir mulig flere slike dager før mandag 6.2.
Da er det noen salgstall som kan brukes om jeg har forstått de som kan det
@anon91440261 @Evilfreud
For nogenlunde sikre salgstall må vi nok vente noen dager ja Men hvor det går hen ser vi lenge før. Jeg har troen på at spillet bare vil fortsette å vokse, så jeg har egentlig ingen problemer med å sitte lenge om jeg først velger å sitte over launch. Er sikker på at salgstallene som kommer til slutt blir gode.
Kan vi spekulere i antall online spillere før den tid?
Ja samtidige spillere er synlig
Det er jo bra, tviler på at alle laster ned steam klient for å følge med der:) kan jo gi ein edge
Du trenger ikke det en gang
2500 timer blir omkring 3 millioner i min arbeidsdag…
Får håpe de hadde fastpris
Forsøket mitt på å trade i dag endte opp med en overnight posisjon. Spent på morgendagen. Rent teknisk ser det ikke kjempebra ut, samtidig så har jeg fått litt mer tro på spillet denne uken mtp. streamerne og kommentarer i diverse fora, så hvis jeg ikke kommer ut i pluss i morgen sitter jeg over launch
Det ryktes at de kloke hoder har fått fatt i ekstreme mengder salgstall for mange spill og at det utarbeides noen fine grafer og søylediagrammer! Den som lever får kanskje se
edit: liten teaser
For å være ærlig ville jeg heller likt å se Vikings spill fra Funcom enn Conan Exiles. Andre som føler det samme som meg?