Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Nå som conan er timer under release, så er jeg ikke enig. Vikings kan komme etterhvert ;D

7 Likes

Ser gjerne begge deler!

Joda, det er klart det @Evilfreud men hvis du prøver å tenke litt kritisk mot Conan Exiles og Funcom… hva tenker du da? Det var min første tanke ihvertfall.

Gi meg i 2018:
Storpatch CE
Diverse expansions
Vikings
Og eit par andre hits

Vikings er kult, men er det ikke litt seint? Jeg føler den serien er litt på hell. Men et rått og brutalt vikingspill hadde vært kult.

Tenker ikke bokstavelig talt på serien, men tenker på vikinger generelt. Funcom er jo perfekt selskap til å lage et viking spill. Hva med et viking spill ala Battlefield? WOW! Det ville vært noe! Om ikke DICE og EA allerede er inne på den tanken…

3 Likes

Da er vi enige @Larsen. Det et leve siden jeg har sett noe vikingspill. Det siste jeg kommer på er Rune. Det et sikkert andre jeg ikke kommer på

2 Likes

Kom selv inn på 3.15 i dag, har samme plan.

1 Like

Nå skjønner jeg hvorfor Funcom har valgt å ikke lansere Conan Exiles for streamere idag ihvertfall

.#ForHonor

2 Likes

Streamere har tilgang, men de har ikke lov å publisere enda.

Ingen streamere har tilgang til Conan Exiles enda nei.

Antallet nedlastninger på steam har nylig doblet seg :wink:

Det er nok mer enn bare FF keys som er ute å sirkulerer ja

Jeg er i kontakt med en streamer på twitch og han har ikke fått noe info enda, så jeg vet ikke helt om jeg kan stole på noen tall fra deg.

Tallene kommer fra Steamspy

Aner ikke hvilken relasjon han fyren har med funcom eller når han regga seg, men jeg vet iallefall om personer som kommer til å streame som spiller spillet nå.

Han har direkte kontakt med Funcom og vil få tilgang til spillet så fort det blir tilgjengelig for twitch streramere.

Jeg ser ingen spike :wink:

Som du også ser av tallene er det en markant økning i det siste. Forrige store økning kom når de slapp friends and family nøkler. Jeg tror vi kan anta at streamere og youtubere er puttet i forskjellige kategorier hvor noen får tilgang før alle.

Hvis du regger deg på steamspy så får du mer data.

Om han streameren er han du nevnte tidligere i uken så er det vel maks en uke siden han kontaktet funcom for å få streame. De første tok vel kontakt minutter etter reveal traileren ble sluppet for endel måneder siden.