Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg lukter et lite forsøk på HYPE fra @Evilfreud:wink:

1 Like

Jeg er nesten ute fra aksjen. Men du kom med en påstand, som muligens ikke er korrekt skal man stole på hva rykte bak ishallen sier :wink:

2 Likes

Har sett noen minutter av folk som streamer For Honor nå, og kampsystemet her er akkurat det jeg håpet å se i CE. Litt synd at de får prøve dette rett før de skal prøve CE.

Åja, visste ikke at du var nesten ute av Funcom. Hvorfor? Ikke troen?

Nettopp @Gamer Det som skremmer meg litt også.

Gevinstsikre, hvorfor selger man ellers, jeg syns kursen og mcap begynte å bli høy og valgte å ta gevinst på store deler av portisen. ( som mange andre her inne).

Også er det bare jeg som har gått hardt ut om at jeg skal selge før launch? Synes flere bør være mer ærlige her inne :wink:

2 Likes

Postet vel oppdatert portis 10min etter at jeg solgte, så føler jeg er ganske ærlig. Planen var å sitte med mer, men kursen gikk såpass mye at jeg følte nedesiden begynte å bli stor.

Jeg tenker på i forkant, hva man mener og tenker. Altfor mange er for hemmelighetsfulle der føler jeg. Jeg selv sa klart i fra at jeg ville selge før launch, og hadde enda ikke solgt.

3 Likes

Skulle sitte men ble blind på gevinst :frowning:

Jeg gikk helt ut på 3.05 på mandag.
Har lett etter ny inngang (bommet på 2,5), men blir ikke helt komfortabel med trenden.
Og den forrige stream med PVP gjorde meg veldig usikker på om CE egentlig er klar for lansering.

Akkurat nå heller jeg mot å sitte utenfor og se hva streamere og tidlige anmeldelser sier.

1 Like

Jeg tror nok mange var usikre, det er iallefall mitt intrykk etter å ha pratet med veldig mange her inne på privaten. utslagsgivende var nok at kursen gikk såpass bra.

Bygginga i CE og kampsystemet til “For honor” hadde blitt en perfekt kombinasjon. Release i midten av februar av dette spillet.

1 Like

Ser ut til at du er den eneste som ikke lyver her @Larsen :wink:
Jeg gambler og sitter over EA, trur eg.
Har 85k, vil sitte med minimum halvparten, men tenker jeg sitter med alt hvis vi ikke får en fin hype før EA.

2 Likes

Å påstå at flertallet av folkene på forumet lyver er faktisk litt dårlig gjort, for det er fryktelig mange her inne som er rimelig ærlige på trader og posisjoner de sitter i. At man på et tidspunkt sier man planlegger å sitte over, for å ombestemme seg et par dager etterpå er bare endel av gamet. Personlig planla jeg å sitte over med en mengde aksjer, og det gjør jeg. Mengden er bare mindre enn orginalt planlagt.

3 Likes

Her er vi for engangsskyld enige @Evilfreud :smile: Det å tilpasse seg markedet og ny informasjon er absolutt en del av gamet.

Jeg f.eks tok jo en ny posisjon i dag og har planer om å sitte over launch om denne ikke gir brukbar gevinst i morgen. Dette på tross av at jeg lovet meg selv å ikke røre aksjen denne uken… :blush:

2 Likes

Ser ikke grunn til å selge, tror CE blir bedre enn ventet.

Jeg har prøvd å selge små potter men klarer ikke, ender med å kjøpe mer dagen etter jeg selger dem.

1 Like

Tingen er, vi er jo ganske ofte enige. Men av og til diskuterer vi, da gjelder det bare å være saklig så går vi somregel tilbake til å være enige igjen etterpå :wink:

1 Like

Jeg solgte det meste nå før launch, men kjøpt opp litt mer med gevinsten fra det salget. Sitter da nå fremdeles med en del penger i Funcom, men har satt meg et mål. Selger alt av mine aksjer i Funcom når kursen når 3.98. Da er det over og ut for min del, og jeg har veldig stor tro på at vi når den kursen i løpet av 1-2 uker.

Snittet mitt er på 1.69 nå.

Nå var det en kommentar med glimt i øyet (slik: :wink:)
Og @Larsen har da vitterlig fått pes av svært mange her da for at han ville vær med på hypen og selge ut før EA.

Nå har flesteparten (alle?) solgt mer eller mindre alt og trader…også de som ga Larsen pes.
Ut fra det så oppfatter jeg @Larsen som redelig her…

1 Like