Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jo det tror jeg. Men ikke nødvendigvis for å tjene på akkurat det salget :slight_smile:

2 Likes

Tok bare en time :sunny:

Noen av de er nå mine! Jeg skal iallefall tjene godt på de jeg fikk.

Hva vet dere om på hvilken kurs de aksjene er kjøpt? Sende mail til stockwatch fordi noen vil selge sine aksjer? Den var ny. For mange i Fun som tror at alt bare skal en vei…

Jeg har vært med lenge nok til å vite at kursen ikke bare skal oppover. Men om du ikke synes det er noe som er galt så får det være din sak. Se på hvordan sperreposter legges inn og trekkes i lynfart. Ikke sikkert det er noe ulovlig, men synes det er greit det blir sett på for det virker snodig…

Sånn da kan dere slappe av og lage nye konspirasjon tanker. Jeg har solgt litt aksjer siden jeg sitter i noen posisjoner i selskapet som sliter litt mer enn FUNCOM. De aksjene som er solgt i dag er aksjer som er kommet inn mellom 17,5-18.5 ingen god butikk men sånn er d noen ganger. Så mens dere skal være glad for billige aksjer så skal jeg slite videre med NAS og NHY aksjer i fritt fall. Har forsatt langt over 1 mill aksjer det samme volumet jeg har hatt det siste året. Ha en fin dag og fin høst videre

9 Likes

Det kan de som vil tro på.

Særdeles snodig at i det millisekund det kommer en helt fullstendig nøytral melding så utløses et kursras, med et handelsmønster som overhodet ikke er styrt av et normalt marked.

1 Like

Det finnes faktisk lover og regler som regulerer verdipapirhandel.

Kan være så enkelt som at en vil ut. Å ved en melding er det mulig å komme ut med ett større volum til en høyere kurs da flere vil kjøpe.

2 Likes

1 Like

Drit å ikkje ha penger tilgjengelig nå i dag😞

1 Like

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Kursen arbeides med slik den pleier.

Fikk til den kursen jeg ville alikevel nå, bittert & søtt på samme tidspunkt.

1 Like

sjekk denne:

litt på siden, men interessant.

2 Likes

Skryte aksjen opp i skyene på aksjeforum, for så å iverksette dumpeaksjoner?

Nei, det er det definitivt ingen som har gjort i denne aksjen. Ikke i det hele tatt.

Deg om det, men det er jo tydelig for andre hvor selgerne av volum kommer fra.

1 Like

Det overraskende for meg er at de blir tiltalt, ikke at noen manipulerer.

3 Likes

Om man leser lovverket er det ikke særlig overraskende. Les om verdipapirer der :sunglasses:

2 Likes

Hva loven sier er en ting, hva påtalemyndigheten gjør er en helt annen. Tror mange har sluppet unna med slike sprell. Positivt at i alle fall noen blir tatt.

2 Likes