Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nå selger vel de som tror den skal ned igjen, for de er happy med prosentene sine. Og sånn går det.

Sier ikke at vi ikke skal gjennom, bare at det ikke var noen stor overraskelse. Ikke pullbacken til 18 heller.

@Onns lyst til å skrive litt om inntrykket ditt av MYZ?

Demoen er for kort! tar 1-2timer å rushe den. 3timer om du spiller på Hard. SPillet er fett, har god stemning og bugs som oppleves er små og levbare. Men typiske ting de klarer å fikse til launch.

Tenkte jeg skulle være tøff igår og utfordre de hardeste NPCene i demoen. gikk ikke så bra :stuck_out_tongue:

5 Likes

Folkens, hva er det som skjer? Vi går opp på gode nyheter???

:stuck_out_tongue:

2 Likes

Pullbacken kom jo i forrige uke, som flere påpekte:

Synes de traff rimelig bra. Ingen har nevnt noe TA om dagens reaksjon såvidt jeg kan se, utenom at det er motstand i området vi befinner oss i akkurat nå.

1 Like

Joda men det ble først spådd 15-16-17 så etter mye om og men 18. Så litt usikker om noen fortjener kred for å ha spådd pullback på hver hele krone på veien oppover.

Selektiv hukommelse? Dagen før jeg spådde pullback (torsdag sist uke) sa du strong buy. Du sa aksjen skulle opp fredag og mandag med «usikkerhet» tirsdag. Fasit ble nedgang fredag og i går med oppgang i dag. Ganske lett å se i TA tråden hvem som fikk rett :wink:

At du har selektiv hukommelse er jeg enig i. Du har jo spådd pullback hver dag. At det tilslutt kom en liten pullback var jo ikke så rart. Men det styrker jo bare det faktum at dersom man tipper noe lenge nok får man rett.

Jeg liker diskusjonen rundt TA og FA. All den saklige diskusjonen… :wink:

9 Likes

Egentlig jeg også. Trenger litt popcorn diskusjon, og det slår aldri feil :smiley:

1 Like

DA dumpes det. Same old story

Bevis det da. Du slenger nok en gang ut påstand uten belegg. Sitter på
mobil men som sagt, alle kan sjekke hva du og jeg skrev i TA tråden torsdag.

Det overrasker forhåpentligvis færre og færre.

Det lempes ut på bid… :roll_eyes:

Neimen ikke sikkert vi ender i pluss… fikk dårlige vibber av all hausen i går.

TJa, det tas visst imot og :wink:

Tviler på dump her. Hvis det ikke kommer kapital inn i dag så gjør det det aldri. Men at kjøpere ikke hiver seg på best på dagens høy er jo ikke så merkelig. Hvem som må løpe etter og hvem som får fylt opp er ikke godt å si. Vi trenger begge :slight_smile:

6 Likes

Det står fint i chat loggen. Du vet hva du sa, du spådde pullback hver dag frem til den kom. Fra du solgte på 17,1 fordi du var sikker på at den skulle ned til 15-16.

Får fortsette TA diskusjonen i TA tråden sånn at den vanlige tråden kan være fri for sånt.

Folk roper dump så fort den går ned, men sannheten er at det byttes masse aksjer på disse nivåene. Med tanke på at mange har kjøpt nede på 15-16 så er det helt normalt med litt utskiftning før vi skal videre opp.

Fatter ikke hvorfor folk stresser. Best Q3 ever, bøttevis med spill i pipe, meglerhus turne og Mutant som rocker gata.

Nei bare å selge før dumpen ass! ( the irony)

3 Likes