Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Da selger iallfall ikke jeg på denne siden av 10 tallet. Men det blir nesten for godt til å være sant hvis det er tilfelle.

Da blir CE smårusk.

Luktar hype??

Gör detta inte till en sanning nu bara utan vi får se

1 Like

Etter at Drageset kom inn så føler jeg at de alltid er på hugget etter fusjoner og collabs, get ready to be surprised and amazed…

Kazakov er Lead artist, BLC.

6 Likes

Om man makter å lage et salig godt turbasert RPG som treffer, er det grønne gullskoger. DOS2 traff nok en kime i tålmodige retrogamere.

image

Samme her Divinity Original Sin var så jææææævelig clunky. Jeg fikk helt mark. Jeg driver med pen-and-paper spilling på fritiden, noe som tar grisemasse tid, men det er ikke frustrerende på samme måte. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Siden kursen nå er 14-ish kroner, så har du tenkt å vente til vi er under 10 kr da eller? :stuck_out_tongue:

… jada, vet at du tenkte på 50-lappen :stuck_out_tongue:

2 Likes

De där ser definitivt inte ut som ett mutant vapen iaf :smiley:

Gange det med 5 då. Tenke alltid gammel kurs :flushed:

Jeg likte det faktisk ganske godt :slight_smile: Såpass at jeg kjøpte det på PS4 også. Var faktisk mye bedre å spille på PS4.

Tror nok vi kan halvere hypen hvis det blir DOS2 kontra battlefield :thinking:

Plot twist, Funcom lanserer Conan GO ala Pokemon Go edition…

Morsomt å finne en naken conan ved middagsbordet eller på sofaen din.

2 Likes

Lurer på om de er klar over hvor mye aktivitet de kan skape med “uskyldig” kommentar på facebook eller liknende :joy:
:champagne:

Startade en Toadman Interactive tråd häromdagen på discord. Fredrik Malmberg som var med i IPOn är med på den discorden. Vi kom in på Bearded Ladies eftersom han har fått testa spelet och Immortal: Unchained som Toadman utvecklar. Jag skrev “Nu vill vi se mer av Bearded Dragon/Ladies spelet . Hört att du testat de med ;)”

Han svarade nu ! Se bild

19 Likes

David Skarin har beskrevet prosjektet som en barndomsdrøm. Mao er DOS utelukket. Battlefield kan være innenfor.

Now back with my old crew (with a few new faces) at The Bearded Ladies, as a programmer and game director of a childhood dream project.

5 Likes

GDC 2018 19 - 23 mars kan være en relevant mulighet: http://www.gdconf.com

Ellers er jo Rui på DICE 2018 fra og med i dag: http://www.dicesummit.org/

Men tipper en reveal kan være mest aktuelt på GDC. Når det er sagt skulle jeg gjerne sett melding allerede i går.

“Childhood dream project” = kan mycket väl vara mutant

vapnet på bilden = ser Sci-fi ut = mutant

Röda stugan på bilden med vita knutar = mutant

Ryggsäck = mutant

Fredrik Malmberg = mutant

conclusion = mutant baserat spel

6 Likes

Svensk er det også. Du kan være inne på noe der @antzzo

1 Like

Kvalifisererer mutant-IP som “kjent og kjær” i Sverige? I så fall er det jo svært plausibelt.

Etter hva jeg har fått med meg, så er Mutant en “kjent og kjær” svensk IP.

1 Like