Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Mutant är definitivt ett svenskt kärt IP för mig. Mutant utspelar ju sig i Sverige tom.

Det må jo være Mutant.
I tillegg har det blitt jobbet med bf1 incursion (Closed alpha) siden i fjor, så da vil guidingen i hvert fall ikke henge på grep.

1 Like

Der er Funcomaksjen i null for dagen. Har ikke markedet tatt innover seg at mounts uteblir fra release?

Mye tyder på det, ja :+1:

Mutant gikk meg hus forbi, da det ikke tidligere er laget videospill på IP-en.

Välkommen till världen. Du kanske vet att spelet bygger mer på än mounts (antar du jämför med ARK som du inte kan klara spela utan mounts)

Bearded Ladies reveal på GDC :wink:

Då gäller alltså tyst period, förutom att man inte får insider köpa även nya nyheter innan rapport

EDIT: Detta är från funcom discord. https://discord.gg/Gt7Mrj8

9 Likes

image

2 Likes

.

hype

10 Likes

Føler ikke rapportene har så mye effekt på kursen, den lever i sin egen verden… Har jo skjedd at den går ned på positive nyheter også… ubersell on news… Den skikkelige oldschool funcom hypen kommer rett før spill lansering :joy:

Hvis de ikke har noen store reveals på Q4-rapporten, eller noen store overraskelser inntektsmessig, så vil Q4 være svakt i minus og ganske så kjedelig.

1 Like

Inntektsmessig forventer jeg nok desverre ikke noen store overraskelser, men blir skuffet om det ikke blir noen store reveals eller reveals forsåvidt til Q4-rapport… Kan trøste oss med at det nærmer seg mai…

1 Like

Det alle sitter og tenker på nå er nok: Hvordan tar markedet småsvake kvartalstall. Såklart er noe bakt inn i prisen allerede, men man vet jo aldri.

2 Likes

Om jeg ikke husker feil så gikk kursen ned på positive kvartalstall sist gang, så i Funcomlogikk kommer den til å gå opp nå :joy:

4 Likes

Hehe, du har et poeng der ja.

Mailer han lett jeg, hva skal jeg spørre om.

EVt kan jeg eller noen andre bare twittre fredrik Malmberg

Var en spøk - Funcom er tause som østers til og med Q4. Malmberg derimot, han gir oss noen smuler her og der :wink:

Link til den discorden?

https://discord.gg/Gt7Mrj8

intressant diskussion där nu med Malmberg om conan och annat.