Jeg er også inne igjen nå. Bortsett fra noen smådipper framover når ASP dumper sin beholdning ser jeg ikke at denne skal bekymringsverdig mye ned igjen. Langsiktig investering og/ eller trading i Funcom= gevinst.
Bagger himself?
Hvor fant du det? Hegner online?
Postades på Discord-Funcom forumet
Nu har det gjorts 2 stycken likadana 490k köp på några minuter. Spännande.
og der var det en som solgte 1,8 million
Tilfeldigvis solgt på samme kurs som de 5 mill som ble kjøpt for på fredag… (en pump med kalde føtter?)
Vilket fulspel det körs i norge. Har ni ingen motsvarighet till FI?
Stod i 2.328 … fullt med köpsida över 2.2… och så händer detta:
Velkommen til Oslo Børs. Funcom-aksjen har vært herjet vesentlig verre enn dette siden februar. Men da var volumet til gjengjeld så lavt at bombingen tok kursen ned 15 - 20 prosent hver gang. Den største “cowboyen” i aksjen er vel medlem her inne, så kunne vært interessant å høre et mer utfyllende resonnementet bak den typen handling.
Velkommen til Funcom
Spennende å følge med her nå !
Jeg tror ikke broderfolket som kommer inn via avanza er utelukkende long for å nå PE40, som man kan få inntrykk av i enkelte innlegg.
Jeg ser det heller som sannsynlig at vi også får inn en del tradere. Både gode og dårlige og med samme og kanskje større kjøpekraft en ASP.
Dagen i dag bekrefter at det er godt med motstand i 3.2-3-3 området og det har ikke blitt mindre sannsynlig med en pull back. Med ref. til fredagens vurdering.
Ikke bare velkommen til Funcom og Oslo børs men også velkommen til nordmenns idiotskap.
Absolutt interessant. Samtidig har vi sett at forsøk på å utløse pullback også har blitt greit tatt imot på den positive siden av 3-tallet. Begynner å bli bra med aksjer som har byttet hender på disse nivåene. 1,6 mill. aksjer tok oss bare noen få ører ned nå. Mao. det er heldigvis flere bøller i sandkassen nå, som @Morti skriver.
Men med flere svensker så er ikke så mange aksjer på samme konto lengre. Med større spredning vil etterhvert enkeltpersoners inngang og utgang få mindre å si for kursutviklingen etterpå. Det er uansett positivt med større interesse og det vil trolig fortsette de neste månedene og forhåpentligvis ut hele resten av året
PAS/NON verkar styra fortfarande
Helt sant, det er interessant å følge med på utviklingen. Ingen tvil om at det er mange “små kjøp”(var en del relativt store også) som plukker opp på disse større nedsalgene som du påpeker.
Poenget mitt er at det er negativt momentum akkurat nå og når de største ordrene går mot salg kan det fort skape nervøsitet. Til syvende og sist er det psykologi. Blått til rødt og omvendt.
Jeg handler ut i fra dette.
Overbevisende brudd på 3.34 så går jeg all in igjen.
Skapade en säljsnurra helt klart av det fulspelet
den forstod jeg ikke?
Momentet er opp, de fisker på lavere nivå før det går videre opp.
Oj vad det dumpas nu
alt er relativt