Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Buy the dump, sell the pump…

2 Likes

Kjøpte litt på 3.14, har en ordre på rett over 3 i tilfelle.

2 Likes

Tok litt selv på 3.120

vil doble om den faller til 3 eller under

4 Likes

IMG_0838

Tror ikke hode-skulderen blir tegnet ferdig. Bra støtte i dette området, slik vi har sett i dag.

7 Likes

Vi er godt vant i Funcom nå når man blir skremt av 3% nedgang :slight_smile:

5 Likes

sa kjæringa og… :joy:

Mange som tar i mot ser det ut for :joy:

Hadde vært på sin plass med en eller annen gullmelding nå :slightly_smiling_face:

1 Like

Snyggt som sätter block runt 3.07-3.08.

som försvann :stuck_out_tongue: inte alls manipulering

Synes jeg så noe i chatten om at du har kjøpt biotek, @lassar? Da ender du fort opp et visst varmt sted.

IMG_0844

6 Likes

image

3 Likes

I vanskelige tider er det best å holde motet oppe med litt rim:

Funcom under 3, igjen så skal vi ned.

Kjøpte nettopp nå, får vel la det stå :frowning:

Om ikke lenge kommer CE, så ikke vær trist.

Da skal vi få se, hvem som ler sist. :slight_smile:

8 Likes

Den har jo steget mest på luft og kjærlighet siden 2,15 (eneste som er nytt er svenskenes inntreden), så er vel ikke så unaturlig med en pust i bakken.

Fikk du ikke med deg julegaven som kom 18. desember? :slight_smile:

2 Likes

Det er ikke det eneste som er nytt. Nytt joint venture, nye assets, reduserte kostnader. For å nevne noe.

10 Likes

Snork.feil forum post på ta😄
Forgive me senpai.

Bommer alltid på inngang🙄 er for impulsiv må lære meg å se på det tekniske. Når kommer det en glad nyhet fra Funcom, jeg trenger det med mitt snitt😂

Tenkte å kjøpe litt til, men kommer ikke inn på Skandiabanken eller Sbanken, noen som også sliter?

Tenker du på denne?

Fikk forøvrig dette svaret fra SKBN, oppfordrer ellers alle misfornøyde kunder av Sbanken til å sende e-post til aksjehandel@skandiabanken.no:

Det er svært beklagelig at du har opplevd problemer med traderen. Vi jobber konstant med å gjøre våre tjenester bedre og robust mot nedetid. I den sammenheng har vi løpende dialog med samarbeidspartnere for vår aksjeløsning. Slike problemer skal ikke skje, og vi jobber iherdig med å motarbeide slikt. Dette gjelder både interne prosedyrer og rutiner, samt kjøpte tjenester for våre løsninger. Vi er veldig lei oss for at vi har levert stabilitet under hva som er forventet. Vi mener vi fortsatt kan levere en god og robust trader, etter at tiltak nå er iverksatt. Håper at du fortsatt har troen på at vi kan levere en robust og god trader, og beklager så mye for ulempene du har opplevd den senere tid.