Ja den ja😩
Alle som trada på 3.2-3.3 skal vel inn igjen? Kanke sitte uttafor å glo vøtt
Det var jo det jeg mente med svenskene.
Har tapt noen tusen på den dritten!
Da la jeg inn ordre på 2,97 igjen som står ut uka.
Vanskelig å se at vi skal noe lavere enn det med det første, synes jeg.
(Solgte meg ut på 3,17 før jul)
Bruker du fortsatt SKBN?
Ja, jeg gjør dessverre det. Den virker på iPhone!
Ja, ganske ofte. Ofte den inne virker også, spesielt i det siste!
Fikk også gratis sanntid en mnd👍
Looking forwards we’re moving towards a feature complete version of the new combat system, which we expect to deploy to Testlive servers in the middle of February
Det er ikke lenge igjen
Hadde håpet det kom litt før! Eg som har fylt på så mye i dag
Da vet vi muligens allerede i februar hvor veien går videre
Det gledes
Skrev denne i går til Hektar:
Jeg tror også vi kommer til å få en annen situasjon rundt Q4 pres. Nemmelig att jeg tror CE selger mere enn brukbart rundt de tider. Hvorfor? Jo fordi att jeg tror att vi enten har på plass ett nytt og bedre kampsystem, eller att spillerne har fått mere land å boltre seg i.
Skulle dette slå til tror jeg investorene vil gi bæng i Q4 og rette blikket fremover.
Funcom har jo selv sagt att det som skal komme til CE skal være i spillet i god tid før release så de får plukket bort bugs tidsnok til 8/5
Ganske mye som skjer nå fremover. De som opplever ett svakere Q4 enn de foregående beste kvartal EVER som ett sjokk, må finne på noe annet å holde på med
Hva betyr ett eller to svake Q rapporter når resten av året er kruttsterkt.
Høres bra ut, hadde håpet på januar, men dette er bare to uker senere. De har da neste tre måneder på å finpusse dette til full release. Burde funke bra.
Feature complete
Tror dere Funcom blir utsatt for shortser i forkant av at dei nye «2,6» aksjene kommer ?