grymt tack!
Hur ser de anställdas optionsprogram ut? Någon som vet om de anställda äger aktier idag?
Kom ju PM igår! "Robur fund manager Carl Armfelt did a segment on Funcom on the show Börslunch and had positive views about the company’s position and strategy going forward.
Several gaming companies were ranked on their attractiveness to investors and Funcom got an 8/10.
Click here to watch the whole show. Funcom is covered from 11:23 to 15:40 in the video."
Det er bra!!
Akta varjen🐺
Du glemte den i sesong 4 når han har blitt pappa
Jeg lo så jeg grein første gangen av den der
Hvorfor holder kursen seg så bra? En kraftig økning i antall svensker er forklaringen.
Antal ägare hos Avanza 901
Var vel 80x eller noe sånt før Mutant-revealen?
Mener det var godt under 800 ca 760 deromkring.
Har ökat rätt kraftigt , förra fredagen 776. Inte för att det är något recept till uppgång, men färre aktier för rika norrmän att leka med tänker jag
Hadde bare ikke makro begynt å tulla. Uansett hvor lite Funcom er påvirket som selskap så er det aksjer dette handler om. Blir det stygge fall på børsene så vil vi kanskje tom “trygle om” at ASP kommer inn igjen og gir aksjen støtte!??
Hvis man skal se på tidligere mønster i dette papiret, så tror jeg det er akkurat det som skjer nå. Jeg tror at hvis vi ser på en ny liste i dag så ser vi noen som har redusert de siste dagene og holder på å kjøpe seg opp igjen nå.
De såkalte sperrene hopper og danser opp og ned litt avhengig av hvordan kursen beveger seg. Hva skulle grunne være til det annet enn at man ønsker å kjøpe seg litt tid og krafse til seg mer aksjer? Det er ingen som legger ut salg på 16.10, så tenker at nei nå legger jeg de på 15.98, nei nå prøver vi 15.70 med tilnærmet samme antall.
Det fine med dette er at det kommer en oppgang etterhvert bare vedkommende har fått nok aksjer. Da kommer det noen større kjøp og oppgang på bra volum er i gang.
Når du ser hvordan dette har fungert HVER gang det er samme mønster så vil det fortsette. Om vedkommende må kjøpe på høyere kurser spiller ingen rolle, fordi det er pumpen opp i etterkant som betyr noe og som gir vedkommende gevinst da andre henger seg på “fordi nå skal vi opp”. Det som hadde vært moro er hvis det tekniske aspektet av slik handel ikke hadde blitt hensyntatt av så mange, fordi da ville resultatet kanskje blitt at det ville blitt vanskelig å komme seg ut og realisert den kunstige oppgangen?
Svenskene har skjønt det, de akkumulerer nå mens det er billig. Tror de evner å se fremover 60 dager.
Om de må sitte rundt null eller med en tiøring eller tre i minus noen dager, spiller det ingen rolle for dem.
De vet hva som kommer
Det er for mange her på berget som bare tenker en time eller i det lengste en dag fremover.
Må nok være så ærlig å si att jeg kommer ikke til å synes synd på noen, viss toget går i fra enkelte både her og spesielt på HO. Vi vet jo hva som kommer. Det er jo det å time inngangen riktig da.
Fråga. Funcom är registrerade i Nederländerna. Då är de väl den nederländska valutan som gäller att kika på för Funcoms del? MAO Euro?