Da ser jeg for meg at disse aksjene allerede er avtalt solgt, ellers hadde han vel konvertert alt.
Bra… då blir det äntligen gjort… kanske en liten dipp (maybe lite störe ) imorgon or not… litar mer på robur ny teknik och FUNCOM 2.0 som företag… och är lång själv så jag skiter vad som händer imorgon
Jebsen har ikke solgt, dvs ingen melding om at aksjene er solgt pt.
Inntil det eventuelt kommer en påfølgende melding om salg med rabatt er dette utelukkende positivt. Det er mye konspirasjoner her inne nå, men også kun det, konspirasjoner.
Bingo! Masse nisser som solgte fortidlig og desperat vil inn igjen
Han har ca 20 mill aksjer og selger ikke…
Han har ca 25 mill aksjer og plutselig tror folk at han skal tømme de i markedet .
Slapp av skal disse aksjene selges av Jebsen så kommer et felles nedsalg via bookbuilding eller så kommer det et stort salg til en aktør.
Alle andre løsninger folk fantaserer om er fri fantasi og har ingenting med hvordan salg av større eierposter gjøres.
God kveld.
Enig med deg. Har fulgt FUN i mange år og har lært meg at det er mye fantasi:ambulance:
Har inte följt med riktigt idag men förstått att man konverterat till aktier. Till vilken kurs? Hur såg villkoren ut?
Korrekt, og det er i korte trekk det som er kommet av informasjon.
http://quotes.hegnar.no/release.php?id=20180314.OBI.20180314S95
Tack! Skuldfritt bolag snart då! Snyggt!
Det var ett gammalt konvertibel lån. Dvs istället för få pengar kan han välja aktier villkoren sattes då han gav lånet typ 2016 då kursen låg runt 1 kr. Därför bli det idag rätt stort värde på aktierna. Så Funcom blir kvitt ett lån på 2.8 musd och betalar med aktier, detta var väntat.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=446526
Det nu många baisare försöker koppla det till var då han konverterade ifjol 30 mars, liknade summa. Fast en stor skillnad då var att han sålde de han konveterade till en kurs som då var 10% under den dagens stängningskurs och därmed föll kursen
Hvor mye gjeld er det igjen etter dette? Er det kunn disse 570,409 bondsa, eller er det andre lån i tillegg?
Kun bondsa, som forfaller 31.12
Om man ikke skriver OPP hver dag er man en baiser.
Om man vurderer at kursen kan gå midlertidig ned pga whatever, så er man en baiser.
Om TA i et eller annet tidsperspektiv ser dårlig ut og man formidler det, så er man baiser.
Jeg vet ikke hvor HO baiserne holder hus for tiden, men jeg tror jeg vet hvor “menigheten” har tatt bolig😁
Og der ble seriøsiteten din avklart.
Dette er Funcom småprat. Burde jeg formidlet budskapet i et morsomt bilde med tekst istede?
Slapp av. Det ordner seg
I morgen kan det risikere å bli noe slikt: " Oooh, jeg må selge, legger meg 70 øre under for å komme meg ut, boom, ned 90 øre! Ooops, det kommer mye good shit fremover, shiit, kursen snur, må komme meg inn igjen". U win some and you lose some…
Hysj, ikke avslør hvordan man får billige aksjer
Håper «alle» har lest artikkel om stoplos fra Kos.
Kill on sight? Øya Kos? KOSteligste?
Egentlig veldig jovialt gjort å gjøre det nå før spill slipp og nyheter, de som er langsiktige får vel trolig godt betalt fremover uansett. Dette er en mann som har fulgt Funcom i lang tid og vært med på mange hompetitten turer. Tviler på at han ønsker å ødelegge noe, heller tvert i mot.