Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Da er kjøpene lagt ut, så får vi se om det blir for mye aksjer i dag :confused:

Det at Jebsen kom til å konvertere gjelden til aksjer kommer da ikke som en overraskelse på noen her inne. Tror heller ikke der kommer som en overraskelse på noen som har nok aksjer til å rikke på kursen. Eneste grunnen til at han ikke skulle konvertert i år er jo at det gikk dritt med Funcom og tegningskursen hadde vært høyere enn markedspris. Og da hadde nok lånet blitt reforhandlet slik at han fikk enda bedre vilkår enn han har i dag.

Hadde noen gitt meg dette scenarioet når avtalen ble inngått hadde jeg bitt av de henda, så blir sittende på det jeg har av aksjer. Er for mye moro som skal skje fremover til at jeg tar sjansen på å fra de på disse nivåene.

Slapp av folkens! Vi investerer i et gjeldfritt selskap! Tror ikke det er smart å selge i dag! Det kan bli veldig trangt inn dørene når kursen begynner å gå opp, etter en liten dump!

3 Likes

Dette er jo positivt! Det viser at investorer har tro og har hatt tro på selskapet. At de konverterer i aksjer, er en helt naturlig reaksjon. Beskatting og utbytte politikk er ofte en avgjørende faktor når enkelte velger aksjer.

Er ikke til å bli klok på…

Dette var dårlige greier, fått 1000 aksjer :slight_smile:

2 Likes

Hva f… skjer??? Trodde dette var slutten??? :joy:
Er jo snart over 18 igjen jo

1 Like

HAHAHAHAAHAH vurderte om jeg skulle selge ut bergenbio for å laste men kursen reagerer jo ikke :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

5 Likes

Fort dere nå folkens , dere kan fremdeles få kjøpt Funcom under 18kr. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Hmm… hadde et kjøp 5,5% ned, hadde egentlig forventet at det skulle klokke inn når noen dumpet i starten.

Fuuuuu 8øre unna trålen min :frowning:

Fikk 2500 i trøstepremie da

4 Likes

Funcom är skuldfria. Funcom är 2.0. Funcom har flera spelsläpp på gång. Funcom har 2 stora produktioner snart igång. Ingen som funderat på att Jebsen kanske vill behålla sina aktier? Eller behålla detta positiva momentum.

Han kunde ju ha konverterat mitt i CE hypen…

Dette gikk mistenkelig bra :thinking: Ikke engang noen drittpakker fra Hegnar eller DN. Er det noen store på vei inn?

2 Likes

Fick ett par tusen aktier i alla fall :facepunch:

1 Like

Dette var stusselige greier…

JA! :star_struck:

Hej alla rika med pengar som köper… mina aktier får ni för 35kr då jag är snäll… :smiley:

2 Likes

Prepare for launch :rocket:

Det var ikke så mye hold i dommedagsprofetien din? :smile:

2 Likes

2 tusen aksjer på 17,6 og 17,72. Og jeg som hadde kjøp på 16,70 og 16,50 :joy:

4 Likes