Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Adressen er jo til rederiet, men vil anta at han som styreleder stadig er innom der.

1 Like

Vilken kurs står Funcom i 8e maj?

• 10-15 nok
  • 16-20nok
  • 21-25 nok
  • 26- 30 nok
  • 31+

0 stemmegivere

Jebsen bor her:

Kilde:

2 Likes

Tek bureau of intelligence :metal: Er fortsatt i deres eie så stemmer nok dette. :slight_smile:

2 Likes

Perfekt!

Har du oversikt over hvor mye han totalt har investert i funcom ? Han har iallfall solgt 2 ganger etter jeg begynte å se på aksjen og har fått inn rundt 60mill på de salgene.

Nei, har ikke noen oversikt, men han har jo hatt en rimelig stor aksjepost, og med alle emisjonene Funcom har kjørt, så må han ha vært med på en god del av dem for å ha så mye aksjer.

1 Like

Han har vel vært største aksjonær siden kursen var vel over 30 og 40 kr. x5 så er du på 150-200 kr med dagens aksjer.

Så han har vel utvilsomt tapt noe?

Han har kjøpt og solgt underveis, så ikke godt å si

1 Like

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=446660

In today’s press release the 25th anniversary of Funcom is celebrated with a video of highlights.

To read the full press release and watch the video, please visit the “News Section” of the Funcom website: http://pr.funcom.com/latest_news

Badhoevedorp, The Netherlands, 15 March 2018

Funcom N.V.

5 Likes

Neste press release blir at Rui spiser kake og drikker øl :joy:

11 Likes

Den realeasen var jo men som et sammendrag, ikke bare feiringen i seg selv. Det er jo stort å ha overlevd i 25 år, det står det respekt for! Gi dem den gleden.

4 Likes

Ser vi ett nedsalg her nå?

Helt klart et oppsalg…

Jeg forstå ikke hva du ser på eller hvordan du tenker…

Capture

:sunglasses:

Trodde de var stängda dörrar. Kanske får datum då?

2 Likes

Dette er @Paddy80 sin form for TA

Det jeg tenker er at kursen tikket sakte med sikkert ned over en periode på flere timer, stort sett på bid. Bruker jeg feil terminologi?

@slappenfjert, hva har det med TA å gjøre?

Analyse av ordreboka og handlene hører til TA hvis du lurte på det, det har lite med fundamental analyse å gjøre. :slight_smile:

2 Likes

Var nok bare ment som en liten spøk. Alle vett jo at du er litt skeptisk til TA :grin:

Edit, ellers så syns jeg kursen slutta bra tross alle negative spådommer i forkant

1 Like

Synes også kursen var bra stabil i dag. All ære til de som har kommet inn i papiret de siste par måneder.

Stadig kortere tid før det tar av.

Forventer at vi får en liten boost til uka når lykkejegerne er ute av ELE.

1 Like