Sitter på Sjusjøen, blitt litt øl og vin og hyttekos. I morgen blir det å forberede seg på ett rotterace som til slutt resulterer i full launch i mai. Resultatet etter launch vet ingen, men det er potensiale her til å forsette etter historisk hype. Kursutvikling fremover har tradisjonelt sett vært litt som å være nyforelsket, det er ett fokus og alt blir ubetydelig, markedsuro eller annet om normalt sett er betydelig for kursutvikling drukner, det er fordi nå er fokus på Funcom, hva som kommer av markedsaktiviteter og alt handler om tingene som skal sørge for godt salg i mai og ved myz release. Er i tillegg det som kommer bra greier og kanskje bedre enn forventet blir det eksplosivt.
Jeg tror basert på hva Funcom har gjort av mf siden EA, som er nada, at det er ett stort potensiale til å treffe mange nye kjøpere og jeg er sikker på at mange ikke helt vet hva CE er enda. Det satser jeg på tiden fremover vil sørge for. Reviews fremdeles allright (http://store.steampowered.com/app/440900/Conan_Exiles/)