God påske folkens! Bare til å glede seg fremover, mye snadder hos Fun & Co 
Kan jo ikke være noe særlig negativt å skrive mesteparten av innlegget med blunkefjes heller 
Det er nå ca 36 timer til nyheter, lenger perspektiv enn det synes jeg er bra å ha.
Inte långt kvar till nyheter nu så vi slipper dessa “jag har rätt och kan mest diskussioner”.
Lite intressant är att när man skriver in bearded ladies hemsida www.thebeardedladiesconsulting.com så kommer man till www.mutantyearzero.com. Deras gamla företagssida är helt borta. Längst ner på www.mutantyearzero.com finns de 2 loggor. En för Funcom och en för The Bearded Ladies Consulting. Båda går direkt till www.funcom.com . Är det en konspirationsteori att tro att Funcom vill förvärva The Bearded Ladies? Jag hade lätt gjort det.
Hade för mig varit ett fint förvärv i denna “paradox” satsning .den som lever får se. Det hade varit en bra strategisk väg att gå in i Sverige… Blir enklare att headhunta personal
För övrigt… Försökte förstå hur pass stort NC kontoret är. Denna bilden är från Funcoms hemsida. Här är det 50/50. Spännande och se hur stort NC kontoret börjar bli!
Imorgen blir det en del kjøp på ask fra indexfond. Noen som er uenig og har urge for å svare!? 
Så du mener det blir mye nettokjøp i indeksfond i morgen? Jeg tviler, og volumet i Funcom blir helt ubetydelig om det blir tilfellet. Ingen indeksfond inne på topp 20 i Funcom.
Aner ikke hvorfor indexfond som ikke har eid funcom i noen grad før skal kjøpe aksjer nå.
Jeg sa aldri det var volum derfra… Hvordan noen klarer å lese det slik er ikke godt å vite!?( overeksponert.?)
Evilfreud: de må vel det siden Funcom er en del av OSEBX… Poenget mitt var at mesteparten av de 20-25 K som ble solgt lavt på 17,xx igår sannsynligvis kom fra dem og ikke fra noen som ble “skremt ut”…
20-25k har nada effekt på kursen 
Relevant.
Måten du legger det fram på virker totalt misvisende. Når du nevner “indeksfond” og “kjøp på ASK”, så høres det ut som noe som kan starte et rally, mens i virkligheten, så kan det godt være at indeksfondene ikke nettokjøper for en krone i morgen, og selv ved nettokjøp, så vil volumet være så lavt at det spiller større rolle om Evilfreud utsatte bilkjøpet og puttet pengene i Funcom.
Mao, hvorfor skriver du innlegget hvis du mener det er totalt poengløst? 
Funcom ruller! 

Skulle stå ruler. Men den ruller oppover også hehe
Ja dette går veien nå, ble vel solgt aksjer ned mot 17,10 på fredag. Sikkert happy de som solgte der nede.
De neste 6-8 ukene er det bare en ting som gjelder, sørg for å ha så mange aksjer du tørr å sitte med.
Føler på meg att dette blir den mest spennende våren på maaaaaaaaaaange år. 
Jeg er all in og har vært det siden vi traff 5,85 i fjor. Denne gangen skal jeg være litt smartere og sikre noe uansett hvor rosenrødt det ser ut. Men ikke før jeg er i null. Ca 24,50
Jeg er litt heldigere enn deg, er i pluss, ikke så mye da, 8,5%…
Ja det er bra. Lure på når Funcom har tenkt å smelle av litt reklame. Men skjer vel ikke før de har fått testet goldbuild og live.
Maskineriet maler på. Jeg har sittet fastlåst i Funcom pga stort papirtap, nå vil jeg være med på reisen😀
Om de kjører på nå eller ved full lansering er ikke så viktig for meg.
Tror jeg blir med videre med ±50% av hva jeg sitter med i dag.
Hei hei ikke noe Chicken out nå! Du kaster ikke sykkelen 100 meter før mål for å gå over mållinja
Jeg? Er du gal!?!?!!!
Håper jeg styrer unna salgsknappen under 30.
Jeg kan sitte i Funcom 1 år og lenger jeg.
Hva jeg skrev over er hvordan jeg tenker langsiktig. Kan tenke meg å sitte med rundt 50% langsiktig, altså 2+år.
Damer och herrar. Nu är det bara 4 timmar börstid kvar och efter det får vi veta mer om Mutant Year Zero: Road to Eden!