30 er ikke mer enn 6 kr. gammel kurs. Vi var vel rett under 6 på det høyeste i fjor? Blir lanseringen på alle plattformer bra, og Funcom som nå er nesten fri for gjeld, så burde vel kursen bli høyere enn det. Jeg blir ikke overrasket om kursen kommer opp mot 40 til høsten 2018, kanskje enda høyere?
Edit: Jeg glemte Mutant Year Zero i farten! Dette kan jo bli kanonbra!
Skulle vi i tillegg får lanseringsdato på myz i morgen etter stegetid i q2 blir det lurveleven over påske. Good times!
Flyttet fra TA tråden til småprat.
Må si meg enig med Paddy her. Tror kun en nært forestående launch dato er særlig kursdrivende.
“MYZ nyheter kommer etter børs tid. Tviler på at det blir så store hypen på akkurat det.
Kommer det en launch dato som er relativt close, så får vi kanskje en effekt neste Tirsdag?
Er det kun trailer/gameplay og ingen release date så… meh… I 9 av 10 tilfeller er det sell on news i Funcom. Det er CE som gjelder først og fremst for kursen.”
Spennende å se hvordan det tar ivei i morgen tidlig.
Jeg tør som sagt ikke trade noe særlig mer nå før beg. Mai.
Tror vi ender i pluss i dag jeg.
EDIT: Litt slapp på slutten, tolker det dit henn att de fleste ikke forventer stort fra embargoen som oppheves nå 
Syns aksjen virke sterk. De som tør å trade nedover tar sjanser. Så fremst man ikke treffer bunnene hver gang
Fylla på litt her i dag. Tror på close rundt 18.50. Spent på hva vi får av melding 
1 timma kvar på börsen! Glad mutant påsk ! 

Da er det bare å vente på varsling på mobilen og snart ta litt påskeferie. God påske.
Steinbra reklame å vise det på murvegg (les Stein)
Her blir det rock’n roll etter påske🤘
Ser ut som Mr.Steamspy også liker Mutant ;D
Digger at de bytter på å angripe og forsvare en base. En fast-paced siege mode / arena mode av noe slag hadde vært helt genialt for CE.
Jepp, hadde vært genialt som en custom-server som resetter f.eks. hver 2. time, hvor det er to ferdigbygde borger og en mod som gir deg score.
Ingen hat fra Hegnar? “Funcom sier at du nå kan se på noen mens de spiller et tullete spill”?
Så det dere sier er at Funcom er gjeldfritt og profitabelt i utgangspunktet og så har de et nytt spill på vei som nesten garantert kommer til å gå med overskudd?
Tulleaksje.
Helt riktig. Forbanna useriøse drittselskap
De flyr for nært solen nå, kommer til å ende i katastrofe dette.