Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Men altså hvis du er heldig og aksjen går KUN oppover noen uker nå(og det tror vi jo) så vil du få MER enn dobbel avkastning! Dette pga rentesrente-effekten, på en måte. Stiger Funcom 20% så antar jeg du får ca 50% avkastning…?

Dette stemmer ikkje etter mine erfaringar…


Ser ikkje problemet med long-posisjon

En ETF/ETN som faller feks 10% og så stiger tilbake 10% neste dag går _ikke _ tilbake til utgangspunktet. Det er derfor folk taper penger på disse over tid. I tillegg til spreaden da…

1 Like
  • 10% ein dag og + 10% neste går ikkje tilbake til utgangspunktet med aksjer heller…? så det er vel urelevant.

Vis meg gjerne på grafen korleis man taper penger over tid ved å bruke dette papiret - eg har som sagt vert med litt ned her og der.

Men du ser jo selv på grafen din. Er det ikke april ifjor den startet(vanskelig å se)

Aksjen har gitt 50% imens etn står sånn ca samme plass… Burde fått 100% på den når aksjen gikk 50%.

1 Like

Sjå der ja, du har rett :stuck_out_tongue:

Og du har rett at heller ikke aksjen går til samme plass ved å kjøre -10% +10% øvelse… :slight_smile: Må utbedre den der :blush:

Men når alt kjem til alt - tykkjer x2 er fin i periodar som den vi er i no :slight_smile:

Investtech anbefaler kjøp av Funcom :slight_smile:

7 Likes

Er en kamp som pågår nå. Den ser ut til å handle om å få solgt aksjer billigst mulig… Spennende :joy:

Med unntak av et par roboter, er det knapt handel i aksjen. Lite frie aksjer til salgs, og følgelig ser man denne jokkingen. Desto fortere går dette nordover når det først smeller.

2 Likes

Så Funcom gör lika gärna analyserna själva nu?? kanske lika bra efter Orion-saken :smile::wink:

3 Likes

Enklere når en slipper å involvere så mange i de analysene :joy:

1 Like

Om det skulle råda några tvivel så fick jag precis mail från Ole som bekräftar att årsrapporten läggs ut i morgon.

Informationen låg visst på hemsidan, bara jag som suger på att leta :smile::wink:

3 Likes

Forventes det noe nytt i den?

Den anbefalingen kom vel Investtech med i går?
Investtech kom forøvrig med tilsvarende dagen før BT. Mulig vi skal ta denne som en salgsanbefaling?:joy:

1 Like

Har lenge undret meg hvorfor ikke noen av de store slike som spetalen eller fredly ikke tar seg ett lodd mens det er mulig å få den «billig» for det er jo helt klart at den går 50% ifbm hypen frem til 8 mai. Like sikkert som amen i kjerka

Funcom ender over 21 i dag. Blir blåkopi av forrige uke :wink: 22 innen fredag :lipstick:

2 Likes

Funcom präglar topp 10 idag :smile: :

image

1 Like

Dåligt ingen ALL-IN?
Funcom slår er alla med + 4% :smiley: