Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Uhm… Er CE på #19 på GTS nå ???

Nej du måste kolla globala bästsäljar listan.

http://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=2

Nei, 41 :frowning:

1 Like

Nå er dette første gang for min del :roll_eyes::roll_eyes: Men fader da… Fikk nesten hjertestopp her :joy:

3 Likes

13 börsdagar kvar till full global release av CE, jag är sjukt taggad! :star_struck:

Det fina är att lovorden och listplaceringarna redan börjat komma i och med den patchen som släpptes idag, hur ska det då inte låta när den fulla versionen släpps?

Haha hittade den här också precis, love it. :joy:

15 Likes

looool

Sjukt taggad! Älskar göteborgshumorn!

Hypen og salget har startet før det skulle starte :grinning: litt…

2 Likes

Angenäma problem, det hela har alltså blivit bättre än vi först trodde? Åh nej :wink:

1 Like

Jeg hadde satt meg opp tre scenarioer for når PC og Xbox kom til å bli patchet, også kommer Funcom å leverer en uke før på Xbox og et par dager før på PC,og det sammenlignet med mitt best-case scenario? Funcom ass! :smiley:

… Bra jeg var fullt lastet 50% mer enn planlagt allerede da. :stuck_out_tongue:

8 Likes

Håller med helt. :slight_smile: Det här gör att spridningen blir ännu större. Det blir som en soft release av den fullständiga versionen som smygs ut och skapar buzz redan innan.

2 Likes

Når kommer årsrapporten ut idag?

Vet ej; tycker det har varit väldigt tyst om den… i och för sig bara en oppsummering av kvartalen, men det brukar ju alltid komma nåt nytt snacks i alla fall :grinning:

Ja det er vel det jeg er mest spent på, om det kommer noe som vi ikke allerede vet

Etter stengetid

1 Like

Funcom kommer till E3.

8 Likes

12-14 juni

Kan bara vara MYZ som ska visas upp.
Då är spelet så gott som klart.
Räknar med lansering strax efter E3.

3 Likes

Vil de gi markedet litt tid? Håper de gir beskjed om en lanseringsdato 1-2 måneder frem i tid slik at man får kjørt hype

Hypen er her allerede.