Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tror også at de som pekte på at utvidelsen av spillet kun er for de som har kommet veldig langt i spillet slår inn her.

Ingen ny-rekruttering (på denne bakgrunn) mao.

1 Like

Ser det blir veldig mye støy her inne når kursen ikke bare går oppover, noen tiøringer ned skaper litt haraball. :grinning:
For syv dager siden skrev jeg dette:

HallingINSIDER+65,2%(-0,1%) 7d
Ja folkens da er vi opp 0,85 øre siden mandag. Er ikke det flott. :money_mouth_face:
Denne oppgangen har kommet uten en eneste nyhet fra Funcom. Jeg lurer på hva som skjer med kurs og liste plasseringer når PR maskineriet setter i gang. :thinking:

Altså, ikke stress. Det har gått en uke siden jeg skrev innlegget over. Kursen denne dagen endte på 19,65. Nå er vi 1,15 (20,80) høyere opp, dette går veien. Kursen har jo steget 1,89 siden fre 6/4 :money_mouth_face: Vi må ha litt mere tålmodighet enn en treåring som står foran smågodthylla. :joy:
Synes det er bra att vi tar noen småpauser innimellom. Det som er flott er att kursen siger oppover, og det gjør jammen CE på GTS også.
Skriver det samme til slutt som jeg skrev en uke siden, lurer på hva som skjer med kurs Og listeplasseringer når PR maskineriet setter i gang :thinking:

9 Likes

Meget bra oppsummert, @Halling! :+1:

1 Like

Enig med deg, jeg benyttet den lille dippen til å kjøpe litt mer idag.

2 Likes

Spørs om ikke roboten allerede har endret retning 180 grader og det ender i blått.

Den roboten pumpet jo bare kursen tidligere i dag for å kunne selge 100k aksjer i en smell. Hvis det er den som driver kursen, så forventer jeg flere store nedsalg som vi allerede har sett i dag.

1 Like

Nedsalg for hvem?

Tror den har solgt ca. det den ønsket, men kan hende vi slutter rett under 21 :+1:

Tiden hvor det kom flere konsekutive nedsalg er litt forbi, ser mer av intradagsstigninger etterfulgt av nedsalg.

Who knows, men jeg antar det er de samme som kjøper 200 aksjer av gangen, for så å selge 150k og så 50k aksjer i en smell, Ser at kl 11 så gikk det 75k aksjer også.
image

@h3nk1 kan se ut som algoen har tatt en pause :stuck_out_tongue:

2 Likes

4 Likes

Jeg benyttet dagen til å snitte ned noen 1000 :wink: ut på pump og inn på dump.

1 Like

Holdt på å selge litt på 21,50 i dag når jeg så at oppgangen var drevet av en robot og det var et stort salg som kjørte kursen ned… men jeg klarte ikke, det fundamentale rundt lanseringen av spillet ser nesten perfekt ut. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Din tråd som fikk meg til å selge og historikken rundt 3 dump.

1 Like

Fikk solgt litt på 21,30 og kjøpte tilbake litt på 20,8 men ser at det var for tidlig :stuck_out_tongue: haha

Jaja, reelle snitt er på 3 kr under dagens kurs så klager ikke uansett… Ikke lenge til launch :smiley: Også begynner det å bli sommertemperatur ute…

1 Like

tok 10 k på 20,5

Og 2 k på 20,4

3 Likes

Tar 2000 nå :slight_smile:

1 Like

algoskrot

Algoskrot.

2 Likes

Evt en daytrader som skal ut

1 Like

http://cdn.funcom.com/investor/2017/FUNCOM_NV_Annual_Report_2017.pdf

5 Likes

MYZ second half 2018

1 Like