Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hvor fant du det?

The game, ‘Mutant Year Zero:
Road to Eden’, is in the “tactical turn-based strategy” genre and is planned to be released in the
second half of 2018 on the PC, PlayStation 4, and Xbox One platforms

5 Likes

Precis :blush:

3 Likes

Wops. Skulle det verkligen komma ut nu? :slight_smile:

Det tror jeg :wink:

Er jo ikke akkurat noe bombe at spillet ikke kommer ut før etter 30 juni…

1 Like

Nope :smile:

Haha det är sant iofs. Jag blev mer exalterad än jag borde :joy::joy:

Datum på E3 :sunglasses:

1 Like

As of December 31, 2017, the group employed 118 employees compared to 103 at the
end of 2016.

De har mao utvidet litt, men ikke så veldig

1 Like

Godt arbeidsmiljø, i motsetning til våre folkevalgte…

Sick leave in the group is considered low and no serious work-related incidents or accidents have occurred or have been reported during the year. The working environment is considered good, and the Company does not carry out activities that significantly pollute the environment. When recruiting, the Funcom Group welcomes applications for employment from all sectors of the community and strives to promote equal opportunity of employment to all.

Om man skal ta de siste dagers tilbakemeldinger til etterretning så er det langt på vei til å friskmelde Funcom. De beviser at de kan og det med liten erfaring med ue4. Lover bra for videre. Det er tendensen om dagen som jeg liker og det danner ett solid grunnlag, ikke bare for Conan Exiles, men for fremtidige titler.

2 Likes

Ikke ett eneste ord om verkes plassering på GTS, eller spillertall på HO.
Fy fanken for ett haraball vi får når hopen får greie på hva som skjer. :money_mouth_face:

2 Likes


Da har de betalt litt skatt også :stuck_out_tongue:

8 Likes

Alltid godt å betale litt skatt!:joy:

2 Likes

Håller tummarna för Funcom… efter alla shit år kommer solen up… en oslipad diamant som jobbar hård för att bevisa sitt värde inom spelindustri… värde som kommer att stiga :slight_smile:

9 Likes


Har lite på känn att solomon kane blir titeln på det icke namngivna USA-projektet… det enda av tre namngivna som inte är i utveckling :+1:t2:

2 Likes

Jeg tenkte at det hadde gitt mening å lage et Mutant Year Zero FPS, siden de allerede driver med å bygge opp den IP-en. :slight_smile:

3 Likes

Är också en möjlighet, tror bara mer på SK :smile::wink:

1 Like

Tror jeg skal øke litt i morgen, på tross av TA. Synes CE gjør det utrolig bra, gleder mig til at sitte mange måneder.
Lykke til, mvh Vandregutten.

4 Likes