Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jag gissar att NC-pojektet bygger på Mutant Chronicles. Lite Warhammer 40k vibbar på det!

Mornings :slight_smile:
Da håper jeg alle som solgte i går er klar med joggeskoene :rocket:
:running_man::running_woman:

3 Likes

Hva skjer med at ingen har fått med seg tidenes forside i dagens Finansavis?

Takk til @Duogdu for tipset.

14 Likes

@amateurleague røyk du på på S/L der?

Ser ut som jeg ble tatt i raidet :sweat_smile:

Bare en fjerdedel da. Vil ha litt cash klart i tilfelle KIT leverer en bra rapport imorgen.

Oi den hadde jeg ikke fått med meg, Når en slik kar har trua er det bare å kjøpe det remmer og tøy kan holde :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:
Edit: Hallinger er ikke griske så jeg nøyer meg 50kr. :crazy_face:
Edit 2: er klar over klipp og lim altså :wink:

2 Likes

Presses hardt nedover, men tror det koster mer enn det smaker :wink: Begynner å sette en ganske fin støtte på ~20,40.

Er noen som har såååå lyst til å bryte ned, men får det ikke til.

4 Likes

Kan du ta bilde og lime inn artikkelen i FA? :v:

Det var en Photoshop, min venn :wink: Antok paint-skillsa mine var dårlige nok til at det ikke trengtes en disclaimer.

4 Likes

Obs :sweat_smile:

Hi hi hi hi :joy::joy::+1:

Hvor er den nyheten publisert?

Er en ticker som har ligget der i noen år… Mao. ikke noe å bry seg om :slight_smile:

:joy: ja ok bruker nå Nordnet som konto etter skandiabanken fukka det opp for meg. Så har ikke lagt merke til det før i dag.

Takk for svar😊

Har det blitt nevnt noe om markedsføringsstrategi og når den starter?

Funcom har ikke sagt noe dato, men de har sagt at de har tenkt til å å kjøre på rundt lanseringen. Tipper trøkket begynner dagen før?

1 Like

Avsluttet bra i auksjonen, aldri en dum ting

Synd for Svenskene at kronen deres er så svak.

1 Like

Genialt for de svenskene som kjøpte i f.eks januar, de har fått 8% ekstra oppgang målt i svenske kroner. Hvis den norske krona styrker seg enda mer mot den svenske, så begynner jo svenske aksjer å bli enda mer interessante… Hmm…

4 Likes

Sant det, men nå tenkte jeg på nye aksjonerer!

3 Likes